17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    freshface

[SITECHECK] Freshface menu

Aangezien ik wat reacties kreeg op de navigatie die ik http://www.freshface.be gebruikte heb ik deze wat aangepast en geanimeerd.

Alle items zitten in 1 xml file en zo wordt alles gegenereerd.
    Er zijn geen motion tweens die eraan te pas komen.

Site: http://www.freshface.be

Bijdrager
    MarcelK

Erg netjes…:o

Bijdrager
    G4

De knoppen zijn echt geweldig. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Het ‘enter’ schermpje lijkt mij overbodig, vertraagt het geheel alleen maar. Verder is de grijs die je hebt gebruikt wel wat zwaar. Alles bij elkaar vind ik het er verzorgd uitzien.

Bijdrager
    was frans

mijn complimenten, wederom mooie dingen gedaan!

Vind je knoppen erg mooi, de rest trouwens ook, lekker strak allemaal

groeten, frans

Bijdrager
    Larz

een woord: Strak 8)

Wordt tijd dat ik flash aan de praat krijg:(

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Rrrrrreeespect!!!! Ook grappig, de bruin / grijze tint is de kleur van mijn bureaublad.:D

Bijdrager
    freshface

Na nog een tijd te experimenteren heb ik het menu minder zwaar gemaakt.

Bijdrager
    iDayDreamer

Erg mooi. Petje af. Strak gemaakt. :D :D

Bijdrager
    Larz

Fuck a duck…. 8) dat is vet!!! alleen de over balk laat het lettertype verdwijnen, is wel jammer. De rest super strak man!

Bijdrager
    hansenonline

een variatie op de building a tsunami navigatie die op flashkit staat en ik voor mijn project nieuwe media ga gebruiken. het ziet er mooi en strak uit, ik hoop dat mijn eindprodukt dat over 2 maanden ook kan zijn. keep up the works!

daan.

Bijdrager
    Macosx

Bij web piclab werken de next en prev niet (1 uit 5)

:finderoud:

Bijdrager
    freshface

En bij mij werkt het wel … raar.

Bijdrager
    Larz

hier ook niet:?

Bijdrager
    was frans

heb je al op de link geklikt? Het eerste deel dat je ziet is alleen een afbeelding, rechtsboven staat view, als je daarop klikt kom je bij piclab en die werkt bij mij ook gewoon….

:D

Bijdrager
    MacBeer
    ”was

heb je al op de link geklikt? Het eerste deel dat je ziet is alleen een afbeelding, rechtsboven staat view, als je daarop klikt kom je bij piclab en die werkt bij mij ook gewoon….

:D

hahahaha.. inderdaad! Ik zat ook al als een idioot op de buttons te klikken….. je krijgt de indruk dat het gaat om de foto’s. Maar ‘Piclab’ is niet alleen de foto’s maar meer het album…. Je zal dus eerst even op ‘view’ moeten klikken om naar Piclab te gaan

Bijdrager
    freshface

Ik denk dat ik eens een nieuwe site voor freshface zal maken;)

Met:
    – Preloader component (per item)
    – Animatie
    – Geluid

Bijdrager
    Otto

Vind de site erg erg strak uitzien (menu zeer gaaf!), maar vind de kleurstelling wel erg sober. Vooral bij ‘freshface’ zou ik me iets levendigers voorstellen. Misschien is het wel stoer een klein palet te maken met een paar kleuren, dat bezoekers zelf de basiskleur kunnen kiezen?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.