12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnvanOeffel

[Sitecheck] FoxeTeam.nl

Sinds een kleine tijd beheer ik (net als vele anderen, ik weet het :wink:) een website/blog. Natuurlijk Apple gericht, maar dan vooral de richting van het jailbreaken op.

Nu ben ik best wel benieuwd naar jullie meningen van mijn site, en naar verbeterpunten.

Alvast bedankt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mooie website, Martijn!

Een paar verbeterpunten!

– Menubar is een beetje saai…
    – In je eerste artikel, staan er een paar subartikelen, die je aanduid met dezelfde lettertype-grootte als dat van de naam van je hoofdartikel. Dit is een beetje verwarrend…

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Wat bedoel je met ‘list item’ om precies te zijn?

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Dankjewel voor de tip, ik zal het even aanpassen. (Heb er nu ook een lees verder onder gezet, die was ik even vergeten. Ik zal de titels ook even aanpassen.)

Geblokkeerd
    Anoniem

Thema komt me heel bekend voor.

Geblokkeerd
    Anoniem
    MartijnvanOeffel op 30 maart 2011

Dankjewel voor de tip, ik zal het even aanpassen. (Heb er nu ook een lees verder onder gezet, die was ik even vergeten. Ik zal de titels ook even aanpassen.)

Oké!;)

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Klopt, hij is inderdaad afgeleid van Apple.com. Maar dat is (bijna) alleen de menubalk, de rest is verder niet daarvan afgeleid.;-)

Geblokkeerd
    Anoniem

maar ik heb al ergens anders gezien (niet apple.com)

Bijdrager
    The JM

De rest is gewoon afgeleid van het thema iBlogPro 4…Jammer, als je het zelf had gemaakt had ik het mooi gevonden:)

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Ik weet dat ik hem zelf niet heb gemaakt, en klopt, het is iBlogPro 4.1.0. Een thema speciaal voor mijn site gemaakt komt er aan hoor. (:

Bijdrager
    JaNiintendo

Ik heb hem gebookmarked! Mooie site. Tot nu toe geen problemen.:lol:

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Fijn. Hopelijk zie ik je nog terug op de site!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.