30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    djrednas

[sitecheck] Fotografie Porfolio

Op mijn portfolio site staan een aantal foto’s die ik heb gemaakt. In afwachtingen tot een “officiële” release met een domeinnaam had ik graag jullie meningen gehoord.

Een aantal onder jullie konden deze site al even zien in een andere topic, nu staat die open voor het brede publiek (en is hij ook geupdated).

Een antal reacties van uit de andere topic (over de Lightbox)

Hé man, die is echt mooi!

@djrednas: vette foto’s man, mooie portfolio

Echt NETJES !!! lekkere site :d

Bijdrager
    Vulture

Wow

Bijdrager
    klaus

Ziet er goed uit. To the point, want het gaat over je foto’s en niet over iets anders.

Mss 1 puntje, naar zoekmachines toe zou ik de tekst waar je uzelf beschrijft en hoe ze je kunnen contacteren ook als tekst gaan zetten, en niet in een afbeelding.

Veel succes!

Bijdrager
    Deskman

Mooi gedaan, leuke foto’s. Ik vind alleen de verdeling tussen de linker- en rechterkant niet lekker. Je zelfportret eist veel ruimte op.

Bijdrager
    formulefan

prachtige site, maar je tweede page werkt niet zo mooi als de eerste. Die opent namelijk gewoon de plaatjes. Een klein foutje dus.

Verder is hij echt strak.

Bijdrager
    klaus

Formulefan, dat is nou net de bedoeling van hem, zeker geen foutje. Dat heet Lightbox, en staat ook in het originele bericht.

Bijdrager
    kie_ken

Samen op stap geweest?:lol:
    > http://users.pandora.be/djrednas/portfolio/images/originals/27b.jpg
    > http://www.freshface.be/images/18.jpg
    Uw foto is wel beter geslaagd, vind ik persoonlijk.

De site ziet er niet slecht … maar niet echt vernieuwend (en dat is wel nodig om op te vallen).

Bijdrager
    klaus

Hehe, kie_ken, had ik in z’n originele topic ook al opgemerkt, blijkt dat het vrienden zijn!

Bijdrager
    djrednas
    ”kie_ken”

Uw foto is wel beter geslaagd, vind ik persoonlijk.

De site ziet er niet slecht … maar niet echt vernieuwend (en dat is wel nodig om op te vallen).

Idd, zit bij mij op school en brossen veel tesamen:)

Bijdrager
    djrednas
    ”Deskman”

Mooi gedaan, leuke foto’s. Ik vind alleen de verdeling tussen de linker- en rechterkant niet lekker. Je zelfportret eist veel ruimte op.

Misschien speel ik nog wel eens met de verhoudingen.

Bijdrager
    formulefan

op deze pagina werkt at lightbox juist niet, maar opent hij de foto’s gewoon door middel van een linkje en niet zoals op de eerste bladzij met lightbox.

Is echt een foutje. Kijk zelf maar. Ik vind het best storend als dit zo hoort en het is dan ook geen eenheid meer.

->>>>> edit. Je krijgt dit alleen als de site niet helemaal geladen is. Ik vind de site overigens best snel, maar het laden van zo’n foto in lightbox duurt wel lang. Licht dit aan de tijdelijke server of ligt dit aan het script? Ik krijg de neiging om te denken dat de site niet goed is en zou hem dan zo weer weg klikken. Dat is wel jammer.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

erg fraaie site, mooie foto’s ook.

enige wat ik minder geslaagd vind is hoe je de lightbox gebruikt.
    je moet het venster sluiten door in de X rechtsbovenin te klikken.
    dat is dus vrij onhandig, als de thumbs linksonder staan.
    dan blijf je heen en weer bewegen op je trackpad of met je muis.

gelukkig kan je het venster ook sluiten door op een andere thumb te klikken, ware het niet dat die in een aantal gevallen afgedekt worden door het lightbox venster, moet je toch weer naar rechtsboven.

Ik zou de grotere foto’s naast de thumbs laten openen ipv eroverheen.

[bewerk] nog eens gekeken, zie dat je de lightbox ook kan sluiten door gewoon te klikken.
    da’s al beter, maar waarom dan die X rechtsboven ?

Bijdrager
    pt

mooie site, goed ontwerp
    twee dingetjes:
    – de grote foto op pagina twee is niet helemaal gaaf (ruis, artefacts), bij een fotograaf kan dat natuurlijk niet.
    – typfout: er staat Apple ipv Apple

succes verder

Bijdrager
    formulefan

het moet zijn: apple ipv applle.

Op de tweede bladzij.

Bijdrager
    sammerman

Je bent volgens mij een ding vergeten er staat namelijk dat we contact met je op kunnen nemen, ik zie alleen niet hoe. Ligt het aan mij of ben je het vergeten.

Bijdrager
    FJV

en het is an Apple, en niet a Apple;-)

Bijdrager
    mephisto

Vind de foto’s beter dan de site…

ok, hij werkt, is smooth én netjes…

maar oh zo saai…

;-) M

Bijdrager
    djrednas
    ”sammerman”

Je bent volgens mij een ding vergeten er staat namelijk dat we contact met je op kunnen nemen, ik zie alleen niet hoe. Ligt het aan mij of ben je het vergeten.

Ja moet nog eens instellen zodat niet alle spam robots mijn email kunnen gebruiken.

Sja en die idiote typfouten, komt ook in orde…

Bijdrager
    djrednas
    ”EagerB0bNerd”

Ja maar wat doe je dan met verticale fotos…

Bijdrager
    iRik

Mooie site… (het achtergrond patroontje is alleen een beetje irritant als je het venster beweegt)

”kie_ken”

Is dat niet in Brugge? (ik kan me herinneren dat ik daar wel eens heb rondgevaren (in een rondvaartboot) :P )

Bijdrager
    iPod Jimmy

je hebt mijn reactie in het lightbox topic al gehad, maar hij blijft heel leuk, hij werkt op windows nu goed, maar png behavior werkt niet of zit er niet op:)

Bijdrager
    djrednas
    ”iRik”

Mooie site… (het achtergrond patroontje is alleen een beetje irritant als je het venster beweegt)

”kie_ken”

Is dat niet in Brugge? (ik kan me herinneren dat ik daar wel eens heb rondgevaren (in een rondvaartboot) :P )

Zoals onder de foto staat

Rabot, Gent

PNG behavior zit nog ergens een foutje…

Bijdrager
    iPod Jimmy

Met zo’n vakje en een kruisje in windows? Dat heb ik ook steeds GRR…!

Bijdrager
    6939j4

Beetje offtopic:
    Ik krijg het bij Lightbox niet voor elkaar om de achtergrond transparant zwart te maken. Waar kan dat aan liggen? ?

Bijdrager
    iPod Jimmy

Misschien mogen we even je source bekijken?

Bijdrager
    AppleFlap

Misschien mogen we voor dit soort problemen een apart topic openen en hier gewoon ontopic blijven :);)?

Ik vind het een heel mooie site:) werkt heel fijn en ziet er goed uit :D!

Bijdrager
    freshface

je moet een absoluut pad naar de htc en blank.gif file hebben.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”djrednas”
    ”EagerB0bNerd”

Ja maar wat doe je dan met verticale fotos…

je hebt op zich toch ruimte genoeg ?

Tja, het blijft natuurlijk lastig, maar dat is de taak van de webdesigner :wink:
    misschien zou je óf allle thumbs moeten afdekken, óf geeneen.
    nu wordt de helft afgedekt.

Bijdrager
    chocolate

Hey toch even voor windhoos gebruikers met Internet Explorer, je shadow png word niet mooi weergegeven er zit een dikke witte rand in echt niet mooi, miss trek je het je niet aan maar tis toch belangrijk vindik

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Flavio”

Hey toch even voor windhoos gebruikers met Internet Explorer, je shadow png word niet mooi weergegeven er zit een dikke witte rand in echt niet mooi, miss trek je het je niet aan maar tis toch belangrijk vindik

Goh je meent het? Je hebt dit topic echt niet gelezen he?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.