12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    maccnl

[sitecheck] fleurenpeter.nl

Voor vrienden heb ik fleurenpeter.nl gemaakt.

Vinden jullie het wat? Het is een joomla-based website.

Bijdrager
    Mrzl

Simpel, helder en overzichtelijk

Bijdrager
    Selected

heel erg mooi

Bijdrager
    decibel

Mmm, wel erg zwaar met dat zwart, ik dacht (serieus) dat ze gestorven waren, het duurde even voordat ik doorhad dat ze gaan trouwen… ’t is niet erg ‘vrolijk’…
    Maar goed, ’t werkt en ziet er netjes uit. Eén nadeel: het publieke foto-album kan door jan-en-alleman gebruikt worden, daar zou ik toch een buffer of beveiliging inbouwen, zeker nu deze url op een forum staat… (:wink: zie het ge-uploade konijn, geintje van mij :lol: )

Bijdrager
    Almerrrrr

Vrij donker maar verder wel netjes niet zo’n standaard layout die je veel tegenkomt zodra een website joomla based is. Ik zou trouwens wel even het faviconnetje even veranderen daar staat nu nog dat standaard joomla ding.

Bijdrager
    hansenonline

ik zou de kleuren iets frisser doen, het nu inderdaad iets weg van een memoriam en dan niet van een trouwdag.
    verder ziet het er strak uit, misschien wel te strak wat grafische elementen zullen de site wel wat losser maken.
    bij het fotoalbum vind ik het persoonlijk fijner als de navigatie op een vaste plaats zit, daarom zit het bij mij altijd boven het plaatje. het doet me verder een beetje denken aan widescreen voor textpattern.

Bijdrager
    Notgib
    ”hansenonline”

ik zou de kleuren iets frisser doen, het nu inderdaad iets weg van een memoriam en dan niet van een trouwdag.

Absoluut, veel te treurig allemaal. Gebruik vrolijke kleuren en kleurenfotografie; het is feest!

succes.

Bijdrager
    roelboekel.nl

Is het fotoboek een plugin voor Joomla, zo ja, welke?

Groet Roel

Bijdrager
    maccnl

Thanks voor de reacties! Ik heb erg getwijfeld aan al dat zwart/wit, maar vond het toch wel strak zo.

Dat het album openbaar is, is wellicht wat gevaarlijk, maar levert op zich wel wat leuke reacties op. Ik hoop dat jullie je inhouden. Is het onverstandig om de site zo te exposen (door hem hier te posten).

Dat favicon kom ik steeds niet aan toe…

Het fotoboek is een losse installatie van Gallery, met een Joomla!-component om de twee systemen te integreren. In dit geval is dat niet eens zo echt nodig, maar als je ingewikkelder rechten wilt hanteren en users niet twee keer in wilt laten loggen dan wel.

Bijdrager
    Kjelle_ve

buiten het uiterlijk vind ik dat we ook eens nodig naar de functie moeten kijken. Waarom deze site? Of is dat een trend in nederland om over alles een site te maken?

Bijdrager
    CaDoc

Ben met anderen eens dat het zwart wel echt heel erg donker is en doet denken aan een rouw-advertentie. Het is weliswaar mijn perceptie maar wellicht ook die van anderen. Die zwart-witfoto is wel mooi. Verder ziet het er allemaal keurig netjes uit. Als je alle zwart nu eens door een kleur vervangt (maakt niet uit welke) of alleen die twee zwarte balken een andere kleur geeft (lichtgeel, ik noem maar wat) dan ziet het er niet uit alsof op 9 september er iets heel ergs is gebeurd…

Succes!

Bijdrager
    nejra

Vind het zwart-wit juist wel mooi. Mooi contrast. Man zwart vrouw wit. Traditioneel. Alleen hoe de pagina is opgebouwd ben ik geen fan van. Alignment van het menu zou ik links of rechts doen en niet in het midden. De breadcrumbs zou ik niet helemaal rechtsbovenaan plaatsen, maar op een duidelijke plek boven de content. Ook zou ik tussen de verschillende posts in het gastenboek een onderscheid maken. Post 1 donkerder en post 2 wit, post 3 donkerder en post 4 weer wit, etc.
    Verder wel een mooi onderwerp voor een site. Erg handig voor mensen die ze niet zovaak spreken en zo toch het gastenboek kunnen signen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.