11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Maarten Debruyne

[sitecheck] designoutlet.be

Bijdrager
    rrkramer

Design van topontwerpers aan topprijzen.

huh?

Bijdrager
    SMac

ff snel gekeken naar een dressoir… klikte op view larger, kreeg ik een plaatje dat NOG kleiner was! :x

site ziet er wel strak uit…. klinisch bijna, ik houd daar wel van.

Bijdrager
    SMac
    ”rrkramer”

Design van topontwerpers aan topprijzen.

huh?

Vast Bels.

Bijdrager
    Dedstok

Ziet er oke en simpel uit,

Maar de foto’s kunnen groter
    De kleine foto’s zijn pixelig.

De shadow onder de buttons links is lelijk

Bijdrager
    chilli dude

Waarom is het menu in het engels en de rest niet? Verder wat hier boven gezegd is.

En verder stoor ik me er een beetje aan dat er rare wit ruimtes in je ontwerp zitten en deze niet gelijk zijn, maargoed dat is persoonlijk:)

Bijdrager
    Rub3n

wel heel veel bold woorden.

Je kunt bold-tekst gebruiken om tekst te benadrukken. Maar pas wel op, dat mensen daardoor over de andere tekst heen gaan lezen.

Bijdrager
    Hansi2124

Naast de “tekortkomingen” die al vermeld zijn, kom ik regelmatig spelfouten tegen. Bijv. bij de stoel meridiana barkruk. Daar staat:
    “beschadiging : kleine mat plekje op onderaan rechts op de kuip”

Dat moet zijn:
    beschadiging: klein mat plekje onderaan rechts op de kuip

En zo zijn er nog meer……

Bijdrager
    Nietzman

Jeetje, wat een linkdump zeg. Vertel eens wat meer over de opdracht, wat je wil uitstralen, welke tools je gebruikt hebt, hoe lang je er over deed, wat je er zelf wel of niet leuk aan vind… Hou van mijn part een pleidooi over je lievelingsdier of waarom roze een betere kleur is dan geel, maar steek alsjeblieft wat meer moeite in je openingspost, waardoor wij op onze beurt weer getriggerd worden meer te antwoorden dan “suf” of “leukman”.

Bijdrager
    essiw

het contrastverschil doet zeer aan men ogen… dit is niet echt fijn om lang naar te kijken… ik zou de achtergrond wat lichtermaken of het witte wat donkerder en vooral het logo.
    je ziet ook niks veranderen als je op een hyperlink komt (mouseover/hover?) hiermee bedoel ik de links aan de linkerkant en die midden in de tekst. Ook zou ik als ik jou was niet zwart nemen als tekst maar eerder donkerblauw of zoiets wat dichtbij zwart komt, dat kijkt nog wat fijner.

als je dit allemaal doet ziet het al een stuk vrolijker en vriendelijker uit

Bijdrager
    Oost

Ik mis de eenheid in het ontwerp. Daarnaast roept de layout niet echt een gevoel bij me op.. Ik wil in één oogopslag kunnen zien om wat voor website het gaat.. Ik zie nu dat het om Design Outlet gaat.. Maar wat voor Design outlet? Ik zie geen sfeerfoto’s, amper kleuren en zo zijn er nog een aantal dingen waardoor de website de juiste sfeer mist…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.