30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)
  • Q:
    Bijdrager
    St. Mobbs

Sitecheck definitieve versie van mobbs.nl

Ja, ik weet het, dit hoort eigenlijk niet in de Lounge. Maar de site is nu eenmaal hoofdzakelijk gemaakt voor bezoekers van de Lounge. (Moderators, kan het draadje hier blijven bestaan?)

De site heeft het volgende adres: http://www.mobbs.nl. Hij is om de achtergrond van mijn naam te vertellen en toe te lichten.

Er staan nog heel wat dingen op mijn lijstje om te veranderen, maar dit is het basisconcept. Alle reacties zijn welkom.

Ondertussen is de site in zijn definitieve versie aangeland. Iedereen hartelijk dank voor de feedback.

Bijdrager
    djneo

Leuke website en best mooi.

Djneo.nl btw :innocent:

Bijdrager
    Vassilli

Nu weet ik eindelijk waar S.Mobbs vandaan komt:)

Mooie site trouwens:)

Moderator
    Poezenbeest

Lekker clean… en zo nuttig:D

Zit wat mij betreft grafisch goed in elkaar… Niet teveel poeha en niet teveel onzin.

Bijdrager
    St. Mobbs

Zijn er dan echt geen puntjes van kritiek?

Ik kan mij niet voorstellen dat mijn eerste site gelijk helemaal in orde is. :P

Bijdrager
    djneo

kritiek omdat je er om vroeg.
    ik vind de onderste balk niet mooi misschien een andere kleur.

Bijdrager
    iDarwin

Ik vindt hem wel geinig een website vanwege je naam.:)
    Wel zeker orgineel!

Voor de rest Clean makkelijk en overzichtelijk.

Bijdrager
    Koning Frank

Wat heeft die kat te maken met de simpsons of lees ik gewoon over dingen heen?

Bijdrager
    Vassilli

Edit

Bijdrager
    iDarwin

Dat weten we maar wat heeft die kat er mee te maken vraagt No_Name.:)

Bijdrager
    St. Mobbs

Die kat is mijn avatar. Die heb ik er neergezet op de homepage (waar je toch vaak binnenkomt) als herkenning. Hij komt voor de rest niet op de site voor.

@ djneo: die footer heeft inderdaad niet een bijpassend kleurtje. Om eerlijk te zijn, het is gewoon het standaardkleurtje van het thema dat ik gebruik. :oops: Ik een stuk of 6 andere kleuren geprobeerd, maar die stonden ook niet. Maar met kuler van adobe hoop ik een betere te vinden. Kan ik gelijk de vorm wat aanpassen

Bijdrager
    Neptunus

Haha dat filmpje is echt geweldig. “Our real slogan is ‘NO REFUND’.”:)

Moderator
    Pete.Z

Leuk, wel wat spelfoutjes, maar aangezien het niet de definitieve versie is komt dat ook wel goed neem ik aan.
    Verder mooie heldere site.

Bijdrager
    Koetjesreep

Prachtig en rustig. Alleen de balk is inderdaad wat jammer. Misschien een ander kleurtje of plaatje.

Tevens kun je hier je site controleren

Bijdrager
    jf
    ”Pete.Z”

Leuk, wel wat spelfoutjes, maar aangezien het niet de definitieve versie is komt dat ook wel goed neem ik aan.

Inderdaad, check de spelling nog wel even (las ergens Moobs) en ook je Engelse taal (het is 8 bucks, niet 8 box).

Voor de rest een rustige, cleane, duidelijke site. Wel veel moeite om alleen je forumnaam uit te leggen! (een dergelijke site van mij zou véél korter zijn).

Bijdrager
    St. Mobbs

Jouw naam is ook veel korter….

Bijdrager
    Bor

Waarom gebeurt het in- en uitfaden in de video met een still?

Bijdrager
    Dagaloni

Ik vind het lettertype dat in die gekleurde banner boven aan staat echt vreselijk. Sorry maar dat moet je echt niet doen. Je hebt alles mooi rond en netjes afgewerkt op je site en dan dat lettertyp. Verder spreekt die gekleurde banner/vlak me niet zo aan. ’t Is zo niet passend bij je site. De kleuren passen ook niet bij je site. De kleuren van je site zijn: Wit, zwart en blauw. Verwerk dat in je banner/vlak en misschien kan er ook paars in vanwege de kat. Maar zorg dat de kleuren op elke pagina passen en als dat niet lukt maak je verschillende banners. Dus bijvoorbeeld op je simpsons pagina doe je er een beetje geel in.;)

Bijdrager
    St. Mobbs
    ”Bor”

Waarom gebeurt het in- en uitfaden in de video met een still?

Omdat ik anders allemaal stukjes krijg die er niet bij horen. (Het zijn twee verhaallijnen in één aflevering.) En om zo abrupt van fragment naar fragment te gaan vond ik niet mooi.

Bijdrager
    Wouzje

je website is lievvvv

Bijdrager
    St. Mobbs

@ Daganoli

Als basis gebruik ik een thema van Rapidweaver. (Dat heb ik naar mijn kunnen aangepast.) Maar dat thema heeft nu eenmaal een header. Die header heb ik wel aangepast, want anders wat het nog erger. :P

Maar even over die kleuren, de footer wordt ieder geval veranderd, dus die kleur verdwijnt al. En dat karikature geel van The Simpsons wil zo weinig mogelijk op mijn site.

Maar bedankt voor de aanmerkingen, net als iedereen! Ik ga binnenkort zeker mee aan de slag.

Bijdrager
    Mr. Nathan

heb je het allemaal gemaakt met rapidweaver?

Bijdrager
    St. Mobbs

Ja.

Bijdrager
    Mr. Nathan

Mooi gedaan dan!

Welk thema?

Bijdrager
    St. Mobbs

Caribou

En die een beetje aangepast naar mijn wensen.

Bijdrager
    Luidspreker

Afbeeldingen: links de Mypod Touch van Lisa, rechts de MyPod Classic van Sratchy.

Niet dus. :’)

Bijdrager
    CorMac

Was wel leuk om te zien:) Leuk gedaan om de mensen wat toe te lichten.
    Heb ook een foutje gezien in het begin van het filmpje “shopping mall van Springfiel. +d;)

Bijdrager
    St. Mobbs

Maar goed dat dit een beta-versie is. :) Want als dit de definitieve versie zou zijn, was het niet goed.

Iedereen hartelijk dank voor alle opmerkingen en opbouwende kritiek.

Bijdrager
    jimeh

leuke reactie van steve bij het gastenboek:P

Bijdrager
    St. Mobbs

Wie is daar nu voor verantwoordelijk?

Want hier sta ik wel even van te kijken. Ik kan mijn niet voorstellen dat het Steve zelf is. :?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.