9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Sitecheck :-D

Ik heb alles vernieuwd, maar voor dat ik de inhoud toevoeg moet het design perfect zijn.
    Anders moet ik elke pagina weer appart gaan aanpassen. En dan heb ik niet zoveel werk.

Wat kan er nog beter aan mijn website?
    Op een ander forum zeggen ze dat de kleuren niet goed zitten? :roll:

Link niet meer van toepassing.
    Link niet meer van toepassing.

Gemaakt in Photoshop CS en verwerkt in Golive CS

Bijdrager
    Aardbei

Het turqoise is net wat te oogverblindend..
    Design is stoer en strak maar zou het liever iets lichter of iig rustiger zien

Succes!

Inactief
    Anoniem

Tsja, turqoise vind ik geen goede kleur, de rest doet een beetje rommelig aan, en het is ook wel erg “standaard” zoals heel veel sites er uit zien.
    En als ik naar je broncode kijk, heb je geen CSS gebruikt, en doe je de opmaak ook nog in tabellen.

Inactief
    Anoniem

ik kan geen css :)

Inactief
    Anoniem

Tsja, maar je bent 16, genoeg tijd om dat te leren lijkt mij, de basis is helemaal niet moeilijk namelijk.

Het scheelt je zo ongelofelijk veel tijd op de langere termijn, nu moet je als je je font wilt wijzigen dat bij elk stukje tekst apart doen, met CSS kan het in 1 keer, en ga zo maar door.

Kijk eens op hier: http://www.sitemasters.be/?pagina=tutorials/tutorials&cat=2&id=211
    of hier: http://www.madness.nl/artikel/artikel.asp?aid=22&page=2

Dan word je al een stuk wijzer over opmaken met layers in plaats van tabellen, meer over CSS kan je ook vinden op http://www.handleidinghtml.nl/

Edit: en nog wat, ik zou de copyright melding op je homepage weghalen of versimpelen (©2006 en dan je naam bijvoorbeeld) en het welkom in meerdere talen vind ik persoonlijk ook ietwat overdreven.

Inactief
    Anoniem

Mja ik ga denk ik bienvenue weghalen. want op de website komt wel nederlandse, engelse en japanse inhoud.

Ik zal me eens verdiepen in css. Maar ondertussen ga ik eerst hier in verder.

Bijdrager
    Lexis

Ik blijf bij een groot sitecheck topic. 8)
    Opzich een mooie site, is natuurlijk in de maak. Maar dat turquoise ben ik geen fan van. Er mist nog net een x-factor, waardoor dit geen standaard site is. :evil:

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”JulianNeef”

Ik blijf bij een groot sitecheck topic. 8)

Even op dit ingaan, dat werkt echt voor geen meter alles gaat dan door elkaar. ’t wordt er dan echt niet beter van. Noem hem dan: “kijk mijn site is” topic. Maar echt sitecheck + goede commentaar moet je niet allemaal in 1 topic stouwen.

Ontopic:
    Vind de site idd wat standaard, de kleur is een beetje jammer, Mag wel wat spannender.

Inactief
    Anoniem

De intro pagina is aangepast :)
    de rest komt nog.

Het groen-blauw ga ik paars maken denk ik…
    en die Fuziôn website ga ik helemaal omgooien.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.