30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    PHPeter

(Sitecheck) Bijbelclub

Bijbelclub kijk fff rond en geef reacties, of dingen die egt anders moeten

http://homepage.mac.com/bijbelclub/index.html

alvast bedankt:wink:

Bijdrager
    Jello

mooie site qua menu enzo maaar … hier komt de maar…
    rechts… de index: standaard witte achtergrond, ok, tot daar aan toe, maar er staat gewoon ‘Welkom op onze site’… (ofzo) .
    Geen inleiding onder,
    wie zijn jullie?Wat doen jullie???
    Net zoals bij leden enzo, er staan gewoon enkele namen van de leden (met linkie).
    Zet het eens in een mooi tabeleke, of toch allesinds een betere opmaakt…
    ‘Onze leden zijn’… ofzo..

voor de rest goed bezig:D

Bijdrager
    ik-vlieg

In ieder geval het Logo

Bijdrager
    WebJ

Ik vind hem er erg netjes uitzien. Ik heb eigenlijk niet iets waarvan ik direct zeg dat dat anders moet.

Bijdrager
    klaasb

Goedenavond…..zegt je site.

het is 18:00 ’s avonds hier

dat was mijn opmerking.

Bijdrager
    PHPeter

als het daar bij jouw 18:00 is dan klopt het toch dan is het toch avond

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    Ward

Technisch klopt het allemaal wel maar het is vreselijk afstandelijk!!

Laat eens wat van jezelf zien!

Oja, en is het nou Philadelfia of Filadelfia?!

Bijdrager
    tm

oeh das eng, op die leeftijd al gelovig zijn!

‘k dacht dat maccers altijd hun tijd ver vooruit waren, dat valt ff vies tegen.:o

Veel sterkte!

een atheïst. 8)

Bijdrager
    Mezzanine

ik dacht dat Mac gebruikers juist [size=18:c29126237e]niet[/size:c29126237e] xenofobisch waren:?
    site ziet er wel okee uit..

Bijdrager
    dada1958

Ik mis iets op de index.html, een intro o.i.d.

@tm Dit is een vrij land, laten we dat koesteren:)

Bijdrager
    PHPeter

Jongens zullen we dit fff buiten het geloof om doen ik maak die site met iemand anders dus ik heb niet alleen de beslisingen genomen

Gast
    Anoniem

Ik zie rechts van de navigatie bij de startpagina alleen maar een leeg vlak met:
    Welkom op deze site,

Bijdrager
    Larz

Bijbel club:? :sealed:

Bijdrager
    marloez

ik noem geen namen….maar kom op zeg! Laten we hier geen rare opmerkingen over iemands geloof gaan zitten maken…

PHPeter vraagt gewoon om een sitecheck, de rest doet er niet toe!

grow up!

Bijdrager
    Larz

Oké, het is wel een mooie site. Het ziet er zeker leuk uit:) Alleen als intro teks Welkom op deze site, misschien kun je beter uitleggen wat jullie zijn, waarom jullie in God geloven en dat soort dingen.

Ik maakte zo’n opmerking omdat ik zelf niet heel erg gelovig ben, maar als jij erin gelooft, dan is het toch goed! als je maar in je zelf gelooft!

Voor de rest is het echt een hele mooie site, op het logo na. Dat vind ik niet echt heel mooi.

Lars

Bijdrager
    Larz

P.S ik zie net dat het gastenboek niet werkt. Ik weet niet of je dit weet;) .

Bijdrager
    WebJ
    ”Larz”

Oké, het is wel een mooie site. Het ziet er zeker leuk uit:) Alleen als intro teks Welkom op deze site, misschien kun je beter uitleggen wat jullie zijn, waarom jullie in God geloven en dat soort dingen.

Ik maakte zo’n opmerking omdat ik zelf niet heel erg gelovig ben, maar als jij erin gelooft, dan is het toch goed! als je maar in je zelf gelooft!

Voor de rest is het echt een hele mooie site, op het logo na. Dat vind ik niet echt heel mooi.

Lars

Jammer dat je motivatie van een andere forumgebruiker nodig hebt, voordat we je echt aan het plaatsen van nuttige berichten krijgen. Erg jammer.

Logo mag inderdaad wat spetterender, regenbogen zie je echter niet vaak dus op zich vind ik het niet heel saai of stom :)

Bijdrager
    PHPeter

De logo is nog in ontwikeling dit is gewoon de naam ffftjes,
    gastenboek doet het

Bijdrager
    PHPeter

Ik heb bij mac geregistreerd omdat, bij mijn eigen server de mensen van buitenaf er niet in kunnen komen, anders had ik mijn eigen gastenboek en forum er al lang in gedaan, reacties please help me …..

Bijdrager
    Jello

Eigen server…dit luid op 1 probleem…
    je schakelde geen poorten door…
    die beschermd een router.

Achja, geloof me , een .Mac is beters.

Bijdrager
    PHPeter

kdenk niet dat het beter is want .mac ondersteund geen .php, en dat gebruik heet meest nu kan ik dus geen eigen gastenboek maken en nu heb ik ook geen forum

Bijdrager
    Jello

en een andere (free) host … of een goedkope.
    http://www.pcextreme.nl bijvoorbeeld.
    vanaf 1,5 € de maand …

Bijdrager
    Larz
    ”WebJ”
    ”Larz”

Lars

Jammer dat je motivatie van een andere forumgebruiker nodig hebt, voordat we je echt aan het plaatsen van nuttige berichten krijgen. Erg jammer.

Logo mag inderdaad wat spetterender, regenbogen zie je echter niet vaak dus op zich vind ik het niet heel saai of stom :)

Ik was het toch van plan te zeggen, heeft niets met marloez te maken;)

Hier doet het gastenboek het niet… beetje raar:(

Bijdrager
    Jello
    ”Larz”
    ”WebJ”
    ”Larz”

Lars

Larz, lees eerst voor je iets post.
    1) hij zei dat hij de site op een eigen server wou met php voor zijn forum en gastenboek.
    Maar omdat externe bezoekers zijn site niet zagen zette hij zijn site op .Mac account (ofzo) en daar is geen php ondersteuning, dus geen gastenboek.
    OK?

Bijdrager
    Larz
    ”Jello”
    ”Larz”
    ”WebJ”
    ”Larz”

Lars

Larz GVD, lees eerst voor je iets post.
    1) hij zei dat hij de site op een eigen server wou met php voor zijn forum en gastenboek.
    Maar omdat externe bezoekers zijn site niet zagen zette hij zijn site op .Mac account (ofzo) en daar is geen php ondersteuning, dus geen gastenboek.
    OK?

Je mag niet tegen god schelden. Je moet je tegen je medemens gedragen zoals je wilt dat zij tegen jouw zelf willen reageren. Ik zie iets over het hoofd, dan nog! je mag wel eens wat rustiger reageren?! iedereen maakt fouten!

Bijdrager
    Jello

iedereen maakt fouten, idd
    maar jij maakt 3 keer dezelfde fout …
    en voor de rest, stop met die forum te verzieken en :sotp: .

Bijdrager
    PHPeter

Weet iemand wat ik op m’n server moet veranderen om de externe bezoekers wel de website te kunnen laten zien :moe: :moe: :moe:

Bijdrager
    Jello

Je moet in uw router pooort 80 doorschakelen naar uw server…

Bijdrager
    WebJ
    ”Larz”

Je mag niet tegen god schelden. Je moet je tegen je medemens gedragen zoals je wilt dat zij tegen jouw zelf willen reageren. Ik zie iets over het hoofd, dan nog! je mag wel eens wat rustiger reageren?! iedereen maakt fouten!

Je hoeft echt niet de heilige uit te gaan hangen hoor.

”Larz”

Waarom plaats je dan zo’n reactie?

”Larz”

Bijbel club:? :sealed:

—————————————-
    Als je ‘m doorschakelt op je eigen computer moet je wel redelijk wat uploadsnelheid ter beschikking hebben, en bovendien moet je computer/server aanstaan om het gastenboek te bekijken.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.