9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

(sitecheck) AdultRadio

[size=8:fa121d580d]Hey iedereen,

ik ben met een site bezig, waar ik (onverwachts) wat problemen mee heb. Ik heb een container, met daarin een top- en content-div. In de contentdiv heb ik nog een paar div’s, waardoor de content-div gevult wordt. Alleen.. hij trekt deze div hier niet groter mee!
    voorbeeld:
    http://adultradio.hoebeprojecten.nl/index.php?pagina=content&episode=2
    kan iemand me weer op weg helpen? ik zie het allemaal niet zo helder meer :?
    [/size:fa121d580d]

Ok, ondertussen heb ik wat dingen gefixt en wil van dit topic een heuze sitecheck-topic van maken. Ik zal eerst maar even de titel (en het onderwerp van de site) maar uitleggen:)

AdultRadio. Ja, een radiozender voor volwassenen. Een initiatief van een kennis, waarvoor ik (eindelijk door een hoop drukte) een site voor heb gemaakt. De maker gaat in zijn programma (fictief) op zoek naar de babes uit de jaren60/70 (centerfolds uit bijvoorbeeld de lach69) en neemt een interview met ze af, wat hij naast ander “volwassen” nieuws en reviews verwerkt in zijn programma. Dit alles is zowel als podcast binnen te halen (vooralsnog handmatig:confused: ) als online te beluisteren in deze ezine.

Ik ben er ondertussen nog mee bezig, dus het kan zijn dat het hier en daar wat verspringt. Verder ben ik er al achter gekomen dat safari het onderste deel eraf kapt, terwijl firefox het wel prima doet ,dus daar moet ik nog even achteraan.

Alle tips zijn welkom!
    Jasper.
    AdultRadio

Bijdrager
    Goggles

He neef,

Dit is Jim in een andere (foute account), maar ik had deze nodig. Als je me dit nou eens mailt ga ik er naar kijken.

Groeten.

Bijdrager
    aerosoul

Misschien is het makkelijk om er ook daadwerkelijk wat content of iets dergelijks in te zetten. Zo is toch niet te zien wat ‘r fout gaat?!

Bijdrager
    delete_me

Bij mij ziet hij er prima uit

Bijdrager
    Jpunt

sorry, ik ben ondertusesn nog druk bezig dus het klopte even niet meer. link is aangepast.
    de beschrijving/foto/logo vallen van de lichtgrijze achtergrond af, dus meer inhoud lijkt me niet nodig. Iemand tips?

Bijdrager
    delete_me

[code:1:15866c53c5]#content {
    position: absolute;
    display: block;
    width: 700px;
    height: 100%;
    top: 0px;
    z-index: 1;
    text-align: left;
    }[/code:1:15866c53c5]

als je de height nu gewoon is in pixels doet net zoals bij deze

[code:1:15866c53c5]#content_beschrijving {
    position: absolute;
    top: 285px;
    left: 385px;
    height: 340px;
    width: 185px;
    background-color: #0e3500;
    color: white;
    }[/code:1:15866c53c5]

Bijdrager
    Jpunt

zie openingspost

Bijdrager
    steene

ik vind het zeker iets hebben, je bent goed bezig maar er is nog maar weinig om echt al te spreken van een sitecheck… Ga zo door zal er goed uitzien!

Bijdrager
    delete_me

Het ontwerp ziet er goed uit. Ik zou alleen de tekst gewoon zwart doen, dat blauwe leest niet echt lekker.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.