10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MvE

Sitecheck

Voor het eerst met Dreamweaver en CSS gewerkt, commentaar en tips zijn welkom.

Het resultaat staat hier. Alvast bedankt.

Bijdrager
    14coen

Ik vind hem erg mooi, zeker voor de eerste keer.

Enkele tips:

1. Gebruik geen iframes, dit stoord ontzettend en staat amateurig.
    2. Het menu mag iets feller (gebruik bijvoorbeeld witte letters) en zet het gecentreerd het staat nu zo alleen bovenin de hoek.
    3. Ik mis een home knopje.
    4. Het introotje vind ik wel erg leuk en rustig:)

Bijdrager
    computer space

Op de pagina’s kallitypes en cyanotypes zijn de icoontjes tussen de menukoppen verkeerd gekoppeld (vraagteken)
    De scrollbalken zijn vervelend. Wanneer je scherm hoger is dan de minimale maat, zweeft er zo’n scrollbalk midden op het venster, terwijl de inhoud best helemaal zichtbaar zou kunnen zijn.

Bijdrager
    Jello

Leuk,

zeer leuke intro

enkele opmerkingen:
    Het is raar dat de scroll zo in het midden staat
    het menu beter geen afbeeldingen (laden)

@14Coen
    : Dat is geen iFrame hoor, maar een ‘kunstje’ van CSS. Een class een scroll geven, geef vervoglens die classe een gewenste hoogte/breedte en je hebt het effect van een iFrame, maar in 1 bestand.

Bijdrager
    MvE
    ”Jello”

@14Coen: Dat is geen iFrame hoor, maar een ‘kunstje’ van CSS. Een class een scroll geven, geef vervoglens die classe een gewenste hoogte/breedte en je hebt het effect van een iFrame, maar in 1 bestand.

De portfoliopagina’s hebben iFrames, die heb ik door Photoshop in elkaar laten zetten (webgallery). De scrollbar is inderdaad storend, zeker op een groter scherm. Dat wordt dus nog even knutselen.

Bijdrager
    Norbertje

Bijzondere foto’s, vooral de kallitypes. Mooi, sfeervol.
    Ik ben benieuwd of het voor de foto’s beter is als de achtergrond donkerdergrijs of zelfs zwart zou zijn. Qua ‘grijswaarden’ liggen foto’s en achtergrond dicht bij elkaar. Witte achtergrond kan ook fraai zijn misschien.

Bijdrager
    AppleFlap

Als ik op de kallutypes pagina zit, dan doen de plaatjes tussen de knoppen het niet (die puntjes), en bij cyanotypes ook niet..
    Verder heel mooi allemaal, zeker voor de eerste keer :)!

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

zoals al 2 keer eerder is gezegd werken dus die puntjes niet maar ik snap niet waarom is dat een afbeelding? Dat kan je toch makkelijk met twee dubbel puntjes doen?

Bijdrager
    AppleFlap
    ”Rimsic”

zoals al 2 keer eerder is gezegd werken dus die puntjes niet maar ik snap niet waarom is dat een afbeelding? Dat kan je toch makkelijk met twee dubbel puntjes doen?

Dan kun je de navigatie net zo goed helemaal in HTML/CSS doen.. ;)!

Bijdrager
    conzumer

beetje duister allemaal. combinatie foto’s met al dat stemmige grijs. beetje doods.
    maar goed, moet niet zeiken, eerste keer. navigatie werkt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.