7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    BS Services

sitecheck

Kunnen jullie even kritisch kijken naar volgende website

http://www.emj.be

Site over jaarlijks terugkerend muziekfestival, met beeldfragemten, foto’s, …

Bijdrager
    fistkikker

Ik heb er even doorheen geklikt. Twee kleine dingetjes:

Is het niet handiger om op de openingspagina bijv. die foto klikbaar te maken met link naar de NL-talige site? Je moet nu op de taal klikken en die link valt minder op. Moet je, denk ik, ook een link naar de andere taal toevoegen als je per ongeluk in het Nederlandse deel terecht komt.

Op mijn scherm zijn verder de menu keuzes aan de linkerzijde een beetje lastig te lezen (gaat wel, maar moet best goed kijken) de letters zijn een beetje dun of klein. Is een gevolg van de keuze voor dit type denk ik. Ziet er wel goed uit maar is niet superleesbaar (de witte letters op de rode achtergrond gaan wel goed).

Leuke site verder, werkt prima in Safari 1.0 onder Jaguar, op een 17″ iMac.

Bijdrager
    PoBoG4

De G sleutel bij het openingsscherm is boven en onder ‘afgehakt’.
    Persoonlijk vind ik de tekst grijs op witte achtergrond niet geweldig leesbaar … tikkie donkerder misschien … Verder vind ik de site er goed uitzien.

Bijdrager
    Jakke

Leuk, wel jammer van de reclame om het gastenboek te openen / bekijken…

Bijdrager
    hydro
    ”Jakke”

Leuk, wel jammer van de reclame om het gastenboek te openen / bekijken…

Je kunt natuurlijk ook een php/mysql gastenboek zoeken op een site zoals bijv: http://www.hotscripts.com.
    Heb je geen reclame op je gastenboek en je kunt heel veel aanpassen.

Bijdrager
    Syndic

Of je neemt er 1 van Write2me. Staat minimale reclame in en zien er ook nog ’s leuk uit :wink:

Bijdrager
    WebJ

Ziet er erg leuk en gezellig uit

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.