13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jazzvb

Site in iWeb terughalen

Hallo,

Ik heb per ongeluk een site uit iWeb verwijderd. Nu had ik daarvoor wel op ‘Publiceer in een map…’ geklikt en zie de bestanden ook in een map in Finder. Is er een manier waarmee ik de site daarmee volledig terug kan halen in iWeb?

Bedankt alvast,
    Jazz

Bijdrager
    Hansi2124

Meestal werkt de toetscombinatie [command] Z
    Heb je dat al geprobeerd in iWeb?

Bijdrager
    Qmagic

Als CMD+Z niet meer werkt, misschien heb je een TimeMachine backup?
    Bibliotheek -> Application Support -> iWeb (bestandje heet: “Domain” dat je terug moet zetten).
    Anders moet je de weggegooide site opnieuw gaan bouwen.

Bijdrager
    BlackMAC

prullenmand gekeken?

Bijdrager
    jazzvb

Ik had ‘m geplubiceerd en daarna even verwijderd omdat onder die site (in iWeb) een andere site stond die ik in een map wilde publicieren. Zo gezegd zo gedaan. Inderdaad Cmd-Z en daar was hij weer. Opslaan? Ik dacht dat dat nodig was, want ik had ‘niks’ gedaan. Achteraf slaat hij dus ook alles op in iWeb tijdens dat publiceren. Daardoor werkte Cmnd-Z niet meer en zit er niks in de prullenbak.

Time Machine heb ik nog nooit gebruikt.

Bijdrager
    mackerjack

ook geen andere back-up gemaakt? dan ben ik bang dat je inderdaad opnieuw aan het werk moet.

Bijdrager
    jazzvb

Kan ik ‘m niet op een andere wijze op het internet zetten en dan bijwerken? Of knippen/plakken?

Bijdrager
    Hansi2124

Nope.

Bijdrager
    jazzvb

: (

Kan ik helemaal niks met die bestanden in de map na het publiceren?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, uploaden met een ftp-programma. Maar niet meer bewerken met iWeb.

Bijdrager
    jazzvb

Nou, dat is toch al wat. Als ik die site upload, komt ie er dan uit te zien zoals ie er in iWeb uitzag?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, als het goed is wel. Je moet dan wel eerst alles van de server verwijderen wat in jouw directory staat, anders komt je site er dubbel op te staan. En als je een wat grote site hebt en weinig ruimte, kan je ook nog eens snel tegen de limiet aanlopen.

Bijdrager
    jazzvb

Daar heb ik eerlijk gezegd heel weinig verstand van, daar komt iemand in mijn omgeving wel uit. Ben in 1x 20 jaar ouder geworden door dat geintje! : )

Bedankt voor de posts allemaal,

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.