18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    QuikCyborg

Site Gratis Ipod Nano

He ik zit net ff op internet te kijken en dat zie ik deze website http://www.getitfree.net/ipodnano/
    Er staat dat je dan een paar e-mails moet geven van je vrienden en dat je dan een gratis Ipod Nano krijgt. Nou dat lijkt me wel een heel erg gek. Maar wat denken jullie van die site enzo ? Dit is de Startpagina http://www.getitfree.net/index.php?target=search

Bijdrager
    MacBeer

Dat is absoluut niet echt. Er zijn in het verleden op deze site zelfs spam-berichten geplaats. Dit is oplichterij.

Bijdrager
    Djmichel

lijkt me niet…vooral niet op reageren. Zit altijd een addertje onder het gras.

Bijdrager
    joffrie

Om e-mail adressen te verzamelen, om ze daarna te spammen ofzo.
    Dit stinkt, vrij zeker weten. :sealed:

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik dacht al dat het niet zou kloppen maar wel gek dat dit soort dingen worden toegestaan

Moderator
    unSOUND

Is inderdaad oplichterij, er zijn in het verleden tientallen van dit soort sites geweest. NIET aan beginnen !

Bijdrager
    Thoomas

Ik heb wat onzin in die velden ingevuld, maar je moet er dus ook iets bijbestellen ofzo, erg onduidelijk…

Moderator
    unSOUND

Niet alleen jij moet er iets bestellen, maar ook ALLE mensen wiens e-mail adres jij hebt opgegeven moeten wat bestellen, anders krijg je niks. Sterker nog, jouw vrienden moeten dan dus wat kopen zodat jij een iPod krijgt…. als zij een iPod willen, moeten ze ook weer minimaal 10 mensen wat laten kopen.

Gewoon nooit in trappen.

Bijdrager
    kempovic

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die dit soort berichten serieus nemen.
    Waarschijnlijk dezelfde mensen die het niet kunnen laten om 10 keer achter elkaar een van Neerlands geniale belspelletjes te bellen.

duidelijke titel trouwens

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik heb je naar veranderd van de topic

Bijdrager
    PietjePuk
    ”kkemperman”

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die dit soort berichten serieus nemen.
    Waarschijnlijk dezelfde mensen die het niet kunnen laten om 10 keer achter elkaar een van Neerlands geniale belspelletjes te bellen.

Ik ook niet, dat het fake is dat is toch overduidelijk. GRATIS bestaat (bijna) niet, dus waarom zou jij een apparaat dat al dat geld kost zomaar gratis krijgen??

……….ZUCHT!:?

Bijdrager
    A

Natuurlijk is het niet echt. Denk effe na zeg. :innocent: :wink:

Bijdrager
    Conker T. Squirrel
    ”QuikCyborg”

Ik heb je naar veranderd van de topic

Weet je zelf wel wat je met deze zin bedoeld? :wink:

Bijdrager
    QuikCyborg

o,ja ik bedoel Ik heb de naam van het topic veranderd :lol:

Was ff te snel met typen

Bijdrager
    macker
    ”QuikCyborg”

o,ja ik bedoel Ik heb de naam van de topic veranderd :lol:

Was ff te snel met typen

het topic:wink:

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik heb het veranderd (schande voor een Nederlander :sealed: )

Bijdrager
    iRik

iPod + gratis = NEP, nooit op reageren dus! (en als je dan toch stiekem wilt weten wat erachter zit, gebruik je je spam account bij hotmail maar:P )

Bijdrager
    Nic

Er zijn veel meer van dit soort sites, maar ze hebben allemaal een ding gemeen: om zo’n gratis iPod te krijgen is onmogelijk.
    Jij moet tien mensen zover krijgen, die moeten tien mensen zover krijgen, die weer tien, etc. En zo kan het de wereld rond, en dan krijg je uiteindelijk, nadat 6 miljard mensen zo’n verrotte e-mail van je hebben gehad zich hebben aangemeld, krijg jij opeens een e-mailtje: of je je wil aanmelden. Maar dat kan niet, want je staat al aangemeld…:wink:
    Telkens tien die ook weer tien aanmelden, dat kan niet, net zoals een gratis iPod niet kan…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.