17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

Site- en Admin-Check: Enkhuyzer-Parkethuys

Goedemorgen:)

Ik ben de laatste tijd bezig met een nieuwe site voor een winkel uit het dorp:) (ow sorry, enkhuizen is een ‘stad’ :roll: :D ) en aangezien ik nu niet echt meer verder kan omdat de inhoud nog ontbreekt, wilde ik hem graag even laten zien!

Enkhuyzer-Parkethuys.com/index.php
    – De klant kan zelf nieuwsberichten en aanbiedingen toevoegen met het cms (een -nog- niet erg uitgebreide, maar het werkt wel)
    – Inhoud tot nu toe is Lorem Ipsum en wat dingen van MacOSX-Nieuws en apple.nl
    – Producten, onderhoud, montage en contact komen nog!

Oh, ik zie nu zelf dat het niet erg optimaal getoont wordt in andere browsers dan safari, ik zal er eens naar kijken, maar weten jullie zo snel wat dit is? (rechts valt het iets naar buiten)

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden tot nu toe!

MvG Jasper/JaZ86

Bijdrager
    Berend

opzich erg netjes..
    zou alleen de hoofd content iets duidelijker scheiden. (nieuws en aanbieding)

misschien leuk om de menu teksten te veranderen in knopjes?
    maak je er kleine latjes van ofzo.. het is namelijk erg veel tekst nu bij elkaar.

Bijdrager
    Arno

Ik zou zelf niet de teksten bij nieuwsberichten in blokvorm (uitgevuld) zetten. Je krijg nu bij zinnen met lange woorden enorme gaten tussenin wat het aanzicht niet echt bevordert. Je ziet dit ook regelmatig gebeuren op MacOSX.nl. Blokvorm is leuk, maar niet bij websites die geen automatische woordafbreking hebben…

Verder zit het er wel ok uit, maar misschien zou een wat minder standaardletter dan de Times de uitstraling net even wat exclusiever maken.

Bijdrager
    basvandorst

Er gaat volgens mij nog wel iets mis hier op XP; ie:
    http://home.planet.nl/~dorst312/screen2.jpg
    edit: oh dat typte je al in je eerste post :), maar half gelezen

Ziet er opzich wel mooi uit alleen:
    Lettertype van de tekst zou ik ook anders doen, en misschien het wit van het bedrijfslogo weghalen….

Bijdrager
    Jpunt

http://www.enkhuyzer-parkethuys.com/index.php?content=aanbiedingen#5
    hahahaha, geweldig:D

contact werkt ondertussen ook gewoon, bedankt ook voor de overige tips, ik zal er zéker even naar kijken!

het probleem van dat rechter gedeelte heb ik trouwens opgelost hoor! Had daar gewoon een verkeerde afbeelding gebruikt :sealed:

Bijdrager
    solutions

Vreselijk SAAI, wat een truttigheid. Maar goed, wiens poen men pakt diens bijl men hakt.

Bijdrager
    WebJ

Deze werkt niet helemaal goed :oops:
    http://www.enkhuyzer-parkethuys.com/index.php?content=nieuws
    (parse error)

Verder vind ik het er wel netjes uitzien. Je beveiligt de admin wel in de definitieve versie, mag ik aannemen :wink:

Bijdrager
    Jpunt
    ”WebJ”

Deze werkt niet helemaal goed :oops:
    http://www.enkhuyzer-parkethuys.com/index.php?content=nieuws
    (parse error)

Verder vind ik het er wel netjes uitzien. Je beveiligt de admin wel in de definitieve versie, mag ik aannemen :wink:

– klopt, ik ben ermee bezig (zie PHP/MySQL-afbeelding-topic)
    – whuaaaaa, okey :D :wink:

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ik vind hem leuk, maar het lettertype vindt ik niet hip genoeg zelfs een beetje saai (klinkt zo lullig, want je bent me neef) maar goed verder leuk alleen dus dat lettertype en de knoppen aan de zijkant vind ik ook een beetje saai maar dat komt door het letterype…

Groetjes Jim

Bijdrager
    Arno
    ”iPod

Ik vind hem leuk, maar het lettertype vindt ik niet hip genoeg zelfs een beetje saai (klinkt zo lullig, want je bent me neef) maar goed verder leuk alleen dus dat lettertype en de knoppen aan de zijkant vind ik ook een beetje saai maar dat komt door het letterype…

Groetjes Jim

Hoe kan ik in zoveel mogelijk woorden zeggen dat ik het lettertype niet zo mooi vind…:P

Bijdrager
    Jpunt
    ”arnohoogwerf”
    ”iPod

Groetjes Jim

Hoe kan ik in zoveel mogelijk woorden zeggen dat ik het lettertype niet zo mooi vind…:P

heyheyhey, een beetje respect voor me neefje he! :lol:

enuh, ja ik ga nog even verder kijken voor het lettertype :? :wink:

Bijdrager
    Arno
    ”JaZ86″

heyheyhey, een beetje respect voor me neefje he! :lol:

enuh, ja ik ga nog even verder kijken voor het lettertype :? :wink:

:sealed:

Bijdrager
    Jpunt

ghehe, beetje sarcasme moet kunnen:P

maargoed! Volgens mij ben ik er eindelijk uit hoe ik ervoor zorg dat de foto’s getoond worden als die is ingevuld en totaal wordt weg gelaten als dat niet zo is! Iets waar ik zo’n beetje de hele middag aan heb zitte klooien en natuurlijk was het een domme fout :lol:

nu mooi weer verder!

Bijdrager
    iPod Jimmy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Cras arcu ipsum, vehicula eget, condimentum ut, sollicitudin blandit, purus. Phasellus viverra purus eget enim convallis pretium. Pellentesque rhoncus magna eget eros. Integer eu quam. Curabitur scelerisque, velit ac tincidunt ultrices, mi mi luctus nisl, aliquam aliquam neque est eu ipsum. Integer non enim sit amet lacus fringilla vulputate. Aliquam ullamcorper. Morbi eget velit. Vivamus consectetuer sem id odio. Duis ut arcu vel mi porta pellentesque. Integer ultrices, ipsum eu tincidunt placerat, mauris nunc ornare ligula, ut fermentum justo dui at mauris. Aenean blandit. Pellentesque diam nunc, elementum id, pharetra at, aliquam accumsan, leo.

Curabitur vestibulum neque a lectus. Integer tristique sapien at magna. Duis tincidunt. Aliquam elit diam, pellentesque et, fringilla nec, vestibulum ac, orci. Vivamus dignissim, augue blandit fermentum fringilla, lorem purus sodales risus, at ornare wisi urna in nisl. Duis malesuada accumsan mi. Nam lectus tortor, cursus ut, accumsan at, cursus vitae, nisl. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. In quis lacus at nulla pellentesque rutrum. Sed consectetuer. Mauris sed mi. Suspendisse potenti. Nulla dignissim massa et nulla. Curabitur interdum eros quis ipsum. Sed id dolor eget tellus molestie blandit.

zie op de site dit staan en ik vroeg me af wat het betekend:P

Bijdrager
    basvandorst

http://www.lipsum.com/

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

eigenlijk gewoon je pagina vullen met wat tekst om te kijken hoe hij er dan uit ziet

Bijdrager
    MacBeer

Lorem Ipsum is een lap tekst die men in de grafische wereld altijd inzet wanneer er ‘dummy-tekst gebruikt moet worden. Nep-tekst zeg maar. deze tekst is geheel willekeurig opgezet en bestaat al sinds de 15e eeuw.

Je kan zelf zoveel mogelijk tekst aanmaken op http://www.lipsum.com/ en meer hierover lezen.

Bijdrager
    jay03

Ik vind de header niet zo mooi. Dat je 1 wit vlak hebt, en 1 lichtroze, en dan daaronder die brede lichtroze balk. Ik zou daar nog iets veranderen..
    Verder is het een leuk content management systeem… waar je niks kan bewerken of weghalen;)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.