7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hansenonline

site check wallthatjazz

na vele andere topics gelezen en bekeken te hebben nu een site van mij die ik jullie wil laten checken.http://www.wallthatjazz.nl/test/. de bedoeling is er om bij de catalogus een database geregelde presentatie te hebben, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. waarschijnlijk worden het eerst 15 ccs slideshows zoals het nu is. ook komt er binnenkort een echte shop aan te hangen waar je via ideal moet kunnen betalen. ben benieuwd wat jullie van het design vinden en of er nog wat foutjes zijn die ik niet ontdekt heb met safari2 en ie 6.

Bijdrager
    AppelJuice

Kwa uitstraling vind ik hem wel erg op de site van NSJ lijken.

Bijdrager
    Jor1

which is a good thing!

Bijdrager
    Vin

ik vind m redelijk mooi. wel duidelijk maar ook oogt hij een beetje ouderwets…

Bijdrager
    steene

duidelijk / snel / beetje te donker…

nie slecht, echt nie slecht!

Bijdrager
    hansenonline
    ”sic-one”

ik zeer oldschool:P
    erg nadelig zo’n imac g5 het scherm is zoveel duidelijker dan alle andere schermen die ik bekeken heb.
    er zit ergens een foutje, maar ik kan het niet vinden. een vriend van mij krijgt bij webshop eerst een lege plek van een paar honderd pixels en dan pas de tekst die boven het formulier staat. hij heeft een px met windows xp servicepack 2 en ik heb een laptop die dat ook heeft, maar die geeft geen rare dingen weer.

Bijdrager
    Vin
    ”hansenonline”
    ”sic-one”

ik zeer oldschool:P
    erg nadelig zo’n imac g5 het scherm is zoveel duidelijker dan alle andere schermen die ik bekeken heb.
    er zit ergens een foutje, maar ik kan het niet vinden. een vriend van mij krijgt bij webshop eerst een lege plek van een paar honderd pixels en dan pas de tekst die boven het formulier staat. hij heeft een px met windows xp servicepack 2 en ik heb een laptop die dat ook heeft, maar die geeft geen rare dingen weer.

oke oldschool dan. Maar ik bedoelde eigenlijk toch ook wel een beetje in negatieve zin… Die roll-over knoppen zijn echt te oud vind ik… (zo’n swapImage geval..). voor de rest wel oke maar die knoppen vind ik persoonlijk niet geweldig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.