18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    JvR90

Site Check: Golyzone.com (website voor school)

Ik ben bezig met met het bouwen van een site met een vriend voor het vak informatica. Hiervoor gebruiken wij iWeb (geen standaard thema), dreamweaver en Flash Pro 8. Er zijn echter 2 problemen:

– Wij krijgen het flash intro maar niet in het midden in safari, in IE staat hij wel in het midden
    – Wij moeten perse frames gebruiken van onze school, iets dat niet kan in iweb en ons ook niet lukt door het bewerken van de site in dreamweaver. We hebben wel al een frame met een muziekje er in, maar het menuutje moet ook in een frame.

Zou iemand hier ons mee kunnen helpen?

De site : http://www.GolyZone.com

Inactief
    Anoniem

Het eerste wat me opvalt: het logo, dat kan echt niet, het is sprekend het logo van DC.
    Ik vind dat stelen van het ontwerp van een ander, je kan beter zelf iets verzinnen.

En verder, tsja, ik vind het kleurgebruik wat saai en het ontwerp niet echt goed op elkaar afgestemd, en waarom moet je frames gebruiken voor school?
    Dat is echt zo ouderwets, opmaken in DIV’s met CSS is makkelijker en sneller.

Bijdrager
    Maccerman
    ”niekvangalen”

Het eerste wat me opvalt: het logo, dat kan echt niet, het is sprekend het logo van DC

En verder, tsja, ik vind het kleurgebruik wat saai en het ontwerp niet echt goed op elkaar afgestemd, en waarom moet je frames gebruiken voor school?
    Dat is echt zo ouderwets, opmaken in DIV’s met CSS is makkelijker en sneller.

Het IS dat logo, maar dan zonder het sterretje.:x

Inactief
    Anoniem

Als je goed kijkt verschilt het iets, het merk heet immers DC en GordonNL gebruikt GC, maar evengoed kan je dat echt niet maken.

Bijdrager
    Lexis

Ik vind t logo wel stoer:)
    Alleen het achtergrond muziekje is irritant. Voor de rest een beetje kleurloos. Maar wel mooi.

Bijdrager
    Jean-Jacques

Ehm… er is wel meer gejat aan deze site kijk is naar de achtergrond en dan naar de achtergrond hier http://geenstijl.nl/

Bijdrager
    Maccerman
    ”niekvangalen”

Als je goed kijkt verschilt het iets, het merk heet immers DC en GordonNL gebruikt GC, maar evengoed kan je dat echt niet maken.

Oja klopt, je hebt gelijk. het blijft geript natuurlijk en de achtergrond komt me ook bekend voor trouwens..

Inactief
    Anoniem

Kort gezegd dus: schrap je hele concept en begin opnieuw, dat lijkt mij het snelst.
    Kan je meteen vragen of je het toch niet in DIV’s mag doen, geloof me, dat werkt veel beter.

Bijdrager
    JvR90

het logo hebben we inderdaad van DC Shoes U.S.A. ‘gejat’. Inderdaad niet orgineel maar daar wordt de site toch niet op beoordeeld en we vinden het wel een mooi logo zo.

Inactief
    Anoniem

Evengoed kan je het gewoon niet doen, en iets zelf verzinnen is veel leuker.
    Maar mocht jij graag mannen met zwarte zonnebrillen voor je deur hebben, prima :wink:

PS. en dat muziekje is eigenlijk ook not done

Bijdrager
    Nietzman

Ieuw, muziek.

Bijdrager
    Erikaatje

zonde dat zoveel gejat is :x

Bijdrager
    TijhofGraphics

Muziek is wel cool, maar doet het niet in een frame maar op dezelfde pagina en maak een playknop.
    Indien nodig kan ik wel een scriptje posten

Bijdrager
    computer space

AARGH! Muziek!
    Waarom zit je iWeb pagina in een Frontpage frame? Da’s wel heel bruut!

- Wij moeten perse frames gebruiken van onze school, iets dat niet kan in iweb en ons ook niet lukt door het bewerken van de site in dreamweaver. We hebben wel al een frame met een muziekje er in, maar het menuutje moet ook in een frame.

Waarom dat? Wil die docent dat hier op macosx.nl even komen uitleggen?

Bijdrager
    JvR90
    ”TijhofGraphics”

Muziek is wel cool, maar doet het niet in een frame maar op dezelfde pagina en maak een playknop.
    Indien nodig kan ik wel een scriptje posten[/quote1

maar dan start het muziekje toch op elke pagina opnieuw op lijkt mij?

Bijdrager
    MacJampudding

heeeeeeeeeeeerlijk muziekje by the way … wat is dat ? (of beter wie is dat ?)

Inactief
    Anoniem

Een optie om de intro te skippen zou fijn zijn. Ik vind dan ook dat een intro op een site totaal overbodig is en vrij irritant.

Bijdrager
    JvR90
    ”MacJampudding”

heeeeeeeeeeeerlijk muziekje by the way … wat is dat ? (of beter wie is dat ?)

Het is zo’n Garageband Podcast Jingle uit iLife ’06 genaamd Stepping Out.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.