12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    marcin

Site Check

Hoi,

Laatst kreeg ik een opdracht op een website te maken voor een advocatenkantoor.
    Dit is de layout die ze hadden gekozen. Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden, smaken
    verschillen natuurlijk.
    Ik heb de site gechecked in verschillende browsers zoals Opera 9.1, Firefox 2.0.0.1,
    IE 7.0.
    Heeft iemand nog IE 6.0? Hoe ziet de site er dan uit?
    Met de upgrade naar IE7 is de IE6 overschreven.
    Verder als jullie willen mogen jullie je mening over de site geven.
    Website

Bijdrager
    1973

Ik vind dat het er goed uitziet! Ik zou alleen een ander lettertype kiezen. Wat ‘moderner’….

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind het wel goed dat ik ‘blind kan zien’ dat het een site van een advocatenkantoor is.

Aan de andere kant betekent dat ook dat het wel èrg voorzichtig en braaf is allemaal.

Ziet er niet echt uit als een dynamisch kantoor.
    Maar dat is misschien precies de bedoeling.

Bijdrager
    Marijn

Hoi

Nog even wat kritische puntjes
    Zorg ervoor dat de tekst in de tabbladen in het midden (gecentreerd) staat

Waarom staat er in de kop nwe ipv nieuwe??

De pijltjes >>> op de tweede en derde pagina verschillen in grootte, mooier is om dit even groot te houden

De koppen, Welkom op onze website., Onze advocaten en Cntact gegevens zou ik ook allemaal even groot maken en (puntenneukerij:-) ) de punt achter website moet je weg laten.

Verder vindt ik de beginkapitalen een beetje aan de grote kant

Wat betreft uitsraling en doeltreffendheid vindt ik “m prima
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

grt
    Marijn

Bijdrager
    aerosoul

tsjahh.. ik vind de layout inderdaad niet echt geweldig.. Beetje te standaard.

Lettertype zou ik inderdaad ook iets aan doen. Vooral in de menuitems.. zowiezo even centreren.. en misschien ’n schreefloos font gebruiken.

http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone heb je misschien iets aan. Alle browsers standalone voor windows.

Bijdrager
    nejra

Probeer active menu’s te gebruiken! Die blauwe letters achter de advocaten op de tweede pagina’s komen op mij over als links. De home content is te breed naar mijn idee. Het knalt tegen de foto en de adresgegevens aan. Ook staat of de foto of de adresgegevens en links niet goed uitgelijnd. En de witruimte rond de <ul> is een beetje groot. Verder ga ik met KarelWillen en aerosoul mee met de niet echt spannende layout. Maar goed, dat kan ook een keuze zijn…

Bijdrager
    marcin

Bedankt voor de reacties.
    Welke lettertype zou er het beste bij passen?
    Het woord: nwe is een onderdeel van de logo, daar kan ik niets aan veranderen.
    Verder zal ik wat puntjes op de i zetten.

Bijdrager
    freshface

er staat eens advokaten en advocaten. (menu en header)

Bijdrager
    marcin
    ”freshface”

er staat eens advokaten en advocaten. (menu en header)

Daar moet ik je gelijk geven. :)
    Advokaten met een k is oud Nederlands en hoort bij de logo, de rest is met een c.

Bijdrager
    nejra

Probeer een paar websafe sans-serif fonts. Zoveel zijn het er niet :). Of een iets groter serif lettertype.

Bijdrager
    vriesela

Normaal houd ik niet van letters met een schreef op een website, maar in dit geval (advocaten) verhoogdt het het niveau wel wat. Je zou ook de (beter leesbare) Georgia daarvoor kunnen gebruiken.

Bijdrager
    Pathe

Er zijn drie tabbladen waarvan één tabblad home, op elke pagina kan je via een link naar home, lijkt mij overbodig.
    Het font zou ik zo laten, past wel bij een advocatenkantoor alleen de tekst in de tabbladen moet je centeren.

Verder vind ik het wel een mooie simpele goede site, hij zegt wat hij moet zeggen en heeft geen overbodige franje (het is tenslotte geen jongere site). Lijkt mij goed.

gr Theo

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.