12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Vleer

Site Check

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een kleine portfolio site en het ontwerp is nu redelijk af :)
    Iemand nog kritiek tips of suggesties? :)
    Site : klik (alleen te bekijken in safari :innocent:)
    Screenshot : klik (voor iedereen zonder safari:wink: )

[size=9:3023dc64b0]let niet op de code is een enorme rotzooi[/size:3023dc64b0]

Bijdrager
    phalkone

Design is wel mooi, maar de banner is veel te groot. In mij resolutie (1024×768) zie ik alleen de banner. Moest ik dan op één van de links klikken, zou ik telkens naar onder moeten scrollen om de tekst te lezen.

Bijdrager
    QriZ24

het ziet er aardig uit.

ik ‘mis’ alleen een contrastrijke 2e kleur (bv oranje) en de typografie zou voor mij wel wat spannender mogen.
    de background vind ik teveel afleiden van het ontwerp/te dominant t.o.v. het design.

Bijdrager
    Vleer
    ”phalkone”

Design is wel mooi, maar de banner is veel te groot. In mij resolutie (1024×768) zie ik alleen de banner. Moest ik dan op één van de links klikken, zou ik telkens naar onder moeten scrollen om de tekst te lezen.

Ja helemaal vergeten dat er ook nog kleine schermen bestaan :innocent:

”QriZ24″

het ziet er aardig uit.

ik ‘mis’ alleen een contrastrijke 2e kleur (bv oranje) en de typografie zou voor mij wel wat spannender mogen.
    de background vind ik teveel afleiden van het ontwerp/te dominant t.o.v. het design.

Ik zal het patroontje wat minder overheersend maken.
    Typografie heb ik inderdaad nog nauwelijks aandacht aan besteed, ik ga een beetje met kleurtjes spelen :)

Bijdrager
    Brac

Van wie komt het rare idee om je website geschikt te maken voor 3% van de surfers? Safari is een prachtige browser, maar de realiteit is dat 97% van de mensen een andere browser gebruikt. Een beetje raar om die mensen uit te sluiten.

Bijdrager
    Vleer

De site is überhaupt nog lang niet af… :roll:
    Pas als ik 100% tevreden ben over het ontwerp begin ik aan de uiteindelijk code.

Bijdrager
    computer space

Firefox werkt ook gewoon hoor :innocent:

Bijdrager
    Vleer
    ”Martiniman”

Heb het niet eens durven testen op andere browsers :innocent:

Bijdrager
    Jonnotie
    ”Vleer”
    ”Martiniman”

Heb het niet eens durven testen op andere browsers :innocent:

Ga je ook niet op de weegschaal staan omdat je bang bent voor het resultaat? Het is een leuk ontwerp maar laat het dan overal werken. Het hoort tenslotte bij het ontwerp.

Bijdrager
    Vleer
    ”Jonnotie”

Ga je ook niet op de weegschaal staan omdat je bang bent voor het resultaat? Het is een leuk ontwerp maar laat het dan overal werken. Het hoort tenslotte bij het ontwerp.

Je kan het beter vergelijken met niet op de weegschaal gaan staan omdat je een koelkast op je rug hebt. Ik heb nog geen regel uiteindelijke code geschreven, het werkt een stuk sneller om eerst het ontwerp af te hebben en daarna pas te beginnen aan het op elke browser werkend krijgen.

Iemand nog verdere kritiek op het ontwerp zelf? :)

Bijdrager
    Ferris Bueller

Ik zal de titel loskoppelen, dus je zwarte tekst niet over de zwarte boom heen plaatsen. Dit maakt het erg onleesbaar. Of je moet je titel/boom een andere/contrast kleur geven…

Succes!

Bijdrager
    jeroen.p

Opera werkt ook:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.