23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

site check!

http://www.christian-swinnen.tk/
    er staat nog niet echt wat op maar mss mensen die wat tips kwijt willen :)

Bijdrager
    WebJ

Erg mooi! Lekker anders dan wat we huidig op internet vinden (je maakt onderscheid tussen wat we al kennen op internet en nieuwe dingen!)

Jammer dat het een grote afbeelding is, ik denk dat dat niet nodig is, maar het is tenslotte nog maar een beginnetje!

Bijdrager
    HSL

ik zou zeggen.. maak hem eerst af ..
    dan kunnen we daarna kijken.. op dit
    moment is er niet echt iets over te zeggen.

en een poll lijkt me ook zwaar overbodig.

HS-L

Bijdrager
    XXX

dit valt niet echt onder de categorie ‘site check’ … het zijn 2 plaatjes ?
    nauwelijks een website te noemen … post je vraag over een paar weken nog eens.

Inactief
    Anoniem
    ”WebJ”

Jammer dat het een grote afbeelding is, ik denk dat dat niet nodig is, maar het is tenslotte nog maar een beginnetje!

dit doet freeway 3.5.6 automatisch , net zoals bij tekst dat hij omzet naar een plaatje. hoe kan ik dit uitzetten ?

Bijdrager
    tennapel

Firefox wil een .exe file downloaden van een .mac account als ik de link aanklik. Weinig site, weinig check.

Bijdrager
    Zweefvliegerke

mooi begin, maar maak hem eerst eens af;)

(en wat betreft de poll, idd zwaar overbodig… en als je dan zonodig een poll wou starten, dan mocht je wel wat creatiever zijn met de mogelijkheden…)

Bijdrager
    Hobbes

De letters zijn niet zo mooi afgewerkt een beetje blokkig:|
    Maar zoals ze al hebben gezecht niet veel site aan :sealed:

Bijdrager
    meneer de koekepeer
    ”tennapel”

Firefox wil een .exe file downloaden van een .mac account als ik de link aanklik. Weinig site, weinig check.

Hier wil een .swinnen bestand gedownload worden. Jammer joh.

Inactief
    Anoniem

ben nu vollop bezig dus strax nog eens komen kijke :wink:

Bijdrager
    roy

Zie ook helemaal niets. Alleen dat firefox een bestand wil downloaden.

Bijdrager
    sammerman

Ik vind het een leuk begin maar ik kan nu nog niet echt oordelen ik zie namelijk nog niet veel. Maar wat ik zie mag er zijn:D :) :mrgreen:

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Erg spannend hoor… zo’n wit gapend vlak al meer dan een minuut. Sorry.

Bijdrager
    XBL
    ”roy”

Zie ook helemaal niets. Alleen dat firefox een bestand wil downloaden.

Same.

Ik ben wel benieuwd, aangezien de mensen die de site wél kunnen opnenen er over te spreken zijn!

Jochem

Bijdrager
    cempa

Hoe ga je het doen het je menutje, Flash?? Dat gaat weer een hoop ruimte inneemen omdat het zo schuint staat. Leuk idee maar ben benieuwd hoe je het gaat oplossen >
    Je zult meer cellen moeten gebuiken En die streepen dan mischien als achtergrond weergeven. Zo pak ik het meestel aan hoor niet dat dit een juiste manier is maar wel de mijne.

Bijdrager
    basvandorst
    ”cempa”

Hoe ga je het doen het je menutje, Flash?? Dat gaat weer een hoop ruimte inneemen omdat het zo schuint staat. Leuk idee maar ben benieuwd hoe je het gaat oplossen >
    Je zult meer cellen moeten gebuiken En die streepen dan mischien als achtergrond weergeven. Zo pak ik het meestel aan hoor niet dat dit een juiste manier is maar wel de mijne.

werken met poly-shapes in image-maps

Inactief
    Anoniem

hij is weer geupdate, ik heb bij die schuine balk tipjes gemaakt dus je moet niet op de woorden klikken maar op de tipjes onderaan die wél recht staan dus kan je er een layer over maken. :)

Bijdrager
    XBL
    ”Neo_Piko”

hij is weer geupdate, ik heb bij die schuine balk tipjes gemaakt dus je moet niet op de woorden klikken maar op de tipjes onderaan die wél recht staan dus kan je er een layer over maken. :)

Maar hij doet het nog steeds niet in firefox? Of wil je graag 10%+ van de internetters uitsluiten?

Jochem

Bijdrager
    Hobbes

Vind nog steeds de tekst niet mooi (uiterlijk)

Bijdrager
    Jonnotie

Wel netjes voor iemand van 14 (15?) Maar er staat nog erg weinig op. jammer

Bijdrager
    wout3r

Ik vind die knoppen een beetje onhandig, je moet echt precies op het pijltje drukken, daar kan je misschien nog iets aan doen? Voor de rest ziet het er goed uit!

Bijdrager
    Dianne
    ”Neo_Piko”

Dat de gebruiker op de ‘tipjes’ onderaan de tekst moet klikken, is niet duidelijk te zien. Als je dat niet had gezegd, zou ik me afvragen waarom de links niet werken, omdat ik gevoelsmatig op de opvallend witte tekst-links klik. Kan je de tekst ook ‘clickable’ maken?

De letterspatiering is bij sommige woorden wel heel onregelmatig, kijk bijvoorbeeld naar het woord NIEUWS. De I en de E staan te dicht tegen elkaar en tussen de E en de U zit een groot gat.

Wat ik zelf het mooie van de Mac vind, is dat de browsers de tekst mooi smooth maken, terwijl de PC browsers kartelige letters laten zien. In je plaatje staat kartelige, scherpe tekst, vind ik eigenlijk niet zo mooi.

Ik zie een hoop spelfouten, maar misschien is het in het Belgisch wel juist? Aangevuldt, Portofolio, artiekelen.

Sorry als ik te hard ben met m’n laatste opmerking: Waarom zet je erbij dat je website op een .Mac account staat en in je profiel dat je de ‘aandoening’ HSP hebt? Komt bij mij over als opschepperij en de behoefte om bijzonder te doen. Misschien vinden potentiele klanten het interessant, ik niet…

Verder vind ik het een leuke stijl:)

Inactief
    Anoniem

kheb hem best effe offline gehaald, ik zal de topic wel verder zette als de site meer gevorderd is :?

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.