16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Nicks

Site check

Ola,

Mijn portfoliowebsite is zo goed als af. Zouden jullie je ongezouten mening willen geven?
    En kijken of er nog bugs in zitten of typefoutjes of andere dingetjes die niet logisch zijn?

Portfolio

Inactief
    Anoniem

Zier er erg netjes uit, alleen vind ik de navigatie wat vaag, als je op een knop aan de bovenkant klikt dan moet je linksonder ook weer klikken om bij het onderdeel te komen, volgens mij kan je het beter zo maken dat er altijd na het laden al een onderdeel zichtbaar is.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Helemaal super! Echt heel mooi. Ik zie geen typefouten, maar heb hem niet helemaal gelezen en gezien.

Kan iemand dit even naar Webontwikkeling vrplaatsen?

Bijdrager
    Macs

Werkelijk prachtig! Heb maar 1 vraagje: Hoe doe je dat? :D Ik veronderstel niet gewoon in Flash…

Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Mooie site. De belettering van de mini zou ik zeker uitvoeren als ik jou was!

Moderator
    unSOUND

Site-checks kun je het beste plaatsen in “Web ontwikkeling”

Bij deze heb ik hem verplaatst.

:)

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”unSOUND”

Dankje, unSOUND

Bijdrager
    Jesper

Ben onder de indruk, en dat ben ik niet snel;)

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

echt een super site.
    Het begin wat ik te zien krijg is ook erg leuk, allemaal stukjes werk. En je ziet meteen wat je allemaal in huis hebt.
    Alleen een paar dingen die me opvallen

1 ) Wat niekvangalen ook zei, misschien kan je het doen wanneer je bijvoorbeeld op ‘Websites’ klikt dat je dan alvast iets te zien krijgt, of een uitleg, iets nuttigs weet ik veel wat.

2 ) Ik kwam er pas later achter dat er bij sommige dingen meerdere afbeeldingen te zien waren, als je het hebt gevonden is het wel logisch. Maar misschien kan je iets met een simpel strak pijltje doen.

3 ) Het laden, gaat eigenlijk heel snel (de website) maar als iemand met een tragere verbinding komt kijken krijgt hij/zij geen laadbalkje te zien (als je de website voor ’t eerst ziet). Ik krijg namelijk eerst even een wit scherm en dan ‘ploing’ is hij er al. Ik weet niet of dit bij andere ook zo is. En….

heb je die IE hack al op de website? Zodat niet de IE’rs eerst door moeten klikken?

Bijdrager
    Nicks

Wauw, wat een positieve reacties :)

@Macs

Ja, het is in z’n geheel een flashsite. De filmpjes zijn gemaakt in andere programma’s, maar die converteer ik naar een .swf zodat ik ze kan inladen in Flash. Dat was de enige manier die ik kon bedenken. Speelt dat introfilmpje gelijk af of moeten jullie wachten? Of hapert ‘ie?

@Rimsic

Wat is een IE hack?

Bijdrager

’t introfilmpje werkt meteen bij mij.

Bijdrager
    leovst

waw echt wel een mooie site,
    het is eerst wat zoeken op de navigatie,
    maar toch mooi.

Rimsic bedoelt verzeker DIT met de IE hack

Bijdrager

@leovst, dat bedoel ik idd.

Bijdrager
    kie_ken

Ik kreeg ook eerst een wit vak… vond ik wel storend (want ik dacht eerst dat het defect was).

Ik vind de vormgeving een beetje gedateerd, en het infaden en uitfaden (van de knoppen) vind ik maar zwak qua effect. Voor de rest zit het wel redelijk goed (die random-knop in het begin vind ik boeiend).

Ik kwam er pas later achter dat er bij sommige dingen meerdere afbeeldingen te zien waren, als je het hebt gevonden is het wel logisch. Maar misschien kan je iets met een simpel strak pijltje doen.

I agree

Bijdrager
    AppleFlap
    ”iPod
    ”unSOUND”

Dankje, unSOUND

Nou, die reactie was niet echt nodig hè Jimmy ;).

Mooie site, werkt lekker en snel. Jammer dat de plek waar de flash komt, wit is (als ie aan het laden is).
    Verder mijn complimenten :).

Geblokkeerd
    Geanonimeseerde gebruiker

Het ziet er mooi uit, alleen zou ik de fonts vervangen door pixelfonts zodat deze er strak uitzien.
    Fluitje van een cent, maar de fontweergave nu past niet bij een vormgever.
    Goeie navigatie trouwens
    STRAK…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.