4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Filipv

Siri taal Apple Watch 5

Op de Apple Watch 5 krijg ik de Belgische taal om Siri te laten spreken niet gedownload, er staat dat de stem gedownload wordt wanneer de watch opgeladen word, maar na twee nachten is dit noch steeds niet gebeurd. Ik heb ondertussen ergens gelezen dat Belgisch niet gedownload word omdat dit voor de watch niet beschikbaar is, klopt dit ?

Ik zou mijn iPhone dan op Nederlands, Nederlandse stem moeten zetten omdat de watch dan een Nederlandse stem wel zou downloaden ?

Bijdrager
    Jorik

Hij staat bij mij wel gewoon in het lijstje, maar ik het nog niet geprobeerd ’t te gebruiken. Hoe stel je het op dit moment in? Rechtstreeks op de Watch? En heb je diezelfde Siri ook beschikbaar op je iPhone? Ik kan me voorstellen dat er misschien iets niet helemaal goed gaat als je 2 verschillende Siri talen op iPhone en Watch kiest.

Bijdrager
    Filipv

via de telefoon instellen en actief zetten op je watch en dan word de taal gedownload

Bijdrager
    Jorik

Als ik het rechtstreeks op m’n watch probeer in te stellen (ik heb een Series 3), krijg ik inderdaad een melding dat het niet beschikbaar is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.