10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    billw

Siri op 4S in NL.

Zo 4S is besteld :razz:, nu een vraag over Siri.

Op de NL Apple site staat er geen vermelding over Siri als feature voor de 4S, als we straks allemaal ons nieuwe 4S binnen hebben en we gaan in het engels tegen Siri praten werkt het dan wel naar behoren?

Grtz.

Bijdrager
    Delta

Het zou moeten werken, maar naar verluidt heeft Siri soms moeite met accenten.
    Lees dit artikel op iPhoneclub maar eens http://www.iphoneclub.nl/147047/siri-heeft-moeite-met-accenten/

Bijdrager
    wjend

Als je iPhone op Nederlands staat werkt het wel, alleen omdat het in bèta is en geen ondersteuning voor Nederlands heeft wordt het niet vermeld op de site.

Bijdrager
    Bartos88

Volgens mij kan je wekkers, timers en reminders zetten, en vragen stellen aan wolfram alpha, maar niet dingen als restaurants zoeken enzo

Bijdrager
    wjend

Jep, ‘het’ kan geen plaatsen zoeken, maar verder het grootste deel wel.

Bijdrager
    SunKeeper

Je kan wel plaatsen zoeken, maar er worden zo weinig plaatsen die je zoekt, ook werkelijk gevonden in Nederland.

Maar als je vraagt wat de weg naar je huis is kun je zo de routebeschrijving krijgen.

Bijdrager
    wjend

Maar dat zijn adressen uit je contacten. Plekken als de dichtstbijzijnde Starbucks of postkantoor, daar kan ‘ie niet mee overweg.

Bijdrager
    GT1988

Dus alleen de Points Of Interests werken niet? I can live with that…
    Maar heb je wel eens een texaan engels horen praten? Heeft die er niet net zo veel moeite mee?
    Gelukkig spreek ik vrij accentloos engels..

Bijdrager
    J-P-H

Ze quistion is how big ze accent iz…
    When you ask where ze painting of ze woman with ze big boobies iz, you won’t get an answer.

Bijdrager
    Juriaan

LOL @ J-P-H

Ik gebruik Siri zelf niet heel vaak, het werk prima met het weer enzo maar een sms schrijven doe ik liever zelf typend.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.