15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Bryan Lybeer

Siri in het Nederlands …

/uploads/community/51790f33f0696c3c41dab0a5c138ee756e54383c_0.png

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Wijst dit antwoord op nieuwe talen ???

Bijdrager
    Ansems

Ja dat er komende jaren nog wel talen bij komen dus nederlands zal vast wel een keer komen maar komende tijd heb ik er nog geen vertrouwen in.

Bijdrager
    nicj56

Dat zegt die altijd al… Maar dit wijst wel op nieuwe talen die stem van navigatie hebben ze misschien ook gepimpt

Bijdrager
    Niels

Ik denk eerst dat ze het huidige aanbod van talen om gaan zetten tot de nieuwe Siri-versie, maw betere uitspraak. Ik verwacht iig dit jaar nog geen Nederlandse versie van Siri, zal denk ik pas mei 2014 of later worden.

Bijdrager
    SanderApple

Bij mij zegt hij hetzelfde, maar niet het zinnetje: ‘I’m studying some new languages, too.’ niet. Is dit niet gewoon gefotoshopt?

Bijdrager
    wdele

Waarom zou dit echt zijn? Gewoon gephotoshopt…

Inactief
    Anoniem

dit is vast wel echt en ja het zal ook wel op nieuwe talen wijzen, Apple is daar heus wel mee bezig..

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Ik ben een kind van 15 dat gewoon ge├»nteresseerd is in Apple en alles wat er rond draait en heb geen verstand van Photoshop …

Bijdrager
    Benjamin3691

Dit is gewoon echt hoor.

Bijdrager
    fenkikon

Bij mij zegt Siri

And I’m always studying new languages.

Bijdrager
    Robinnap

Werd ook op het WWDC gezegd dat er nieuwe talen kwamen. Maar nog geen Nederlands volgens mij.

Bijdrager
    MauritsBD

Alhoewel ik moet zegen dat ik Siri laatst gebruikte en de Nederlandse stem tevoorschijn kwam.. De tekst was alleen wel in Engels, deze werd voorgelezen door een Nederlandse stem:) Ik weet niet of dit een future of een bug was:)

Bijdrager
    nicj56

Wou dat die er was :D, ik vind dat engels spreken wel leuk maar niet tegen een telefoon;) Liever gewoon NL, had je dit niet voor je neus: @MauritsBD

Bijdrager
    MauritsBD

Nee had Siri voor mijn neus en het las de Engelse tekst met een Nederlandse stem.. Mijn telefoon is Engels talig maar de geografische informatie in het Nederlands.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.