One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » Siri: Engels of Nederlands?

Siri: Engels of Nederlands?

Profielfoto van tjerk

tjerk op 21 april 2017 #

Ik ben fervent gebruiker van Siri. Toen het uitkwam in het Nederlands heb ik dat wel uitgeprobeerd, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat Siri in het Engels meer gestroomlijnd is en beter werkt. Nu Siri bv ook whatsapps leest, zou ik wel terug willen switchen naar Nederlands.

Weet iemand of dat dit enkel mijn beleving is, of dat Siri daadwerkelijk gebruiksvriendelijker/completer in het Engels is dan in het Nederlands?

Profielfoto van Hyrax

Hyrax op 21 april 2017 #

Zelf heb ik Siri in het Engels staan, puur omdat er meer functionaliteit in zit. Veel commando’s, zoals degene die via Wolframalpha worden uitgevoerd, zijn er niet in het Nederlands.

Profielfoto van tjerk

tjerk op 21 april 2017 #

Zelf heb ik Siri in het Engels staan, puur omdat er meer functionaliteit in zit. Veel commando’s, zoals degene die via Wolframalpha worden uitgevoerd, zijn er niet in het Nederlands.

Thanks, de WA-functie is inderdaad erg relaxed. Is er een overzicht van functionaliteit van Siri in verschillende talen?

Profielfoto van Sama

Sama op 22 april 2017 #

Ik ben niet erg onder de indruk van Siri (en dat is zwak uitgedrukt).

Over dit topic

Gestart op 21 april 2017 door tjerk

Laatste reactie door Sama

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?