8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Danny Veugelen

Siri ?

Hoe zit het nu met de Apple tv. De in België en Nederland verkochte Apple tv ondersteunde geen Siri omdat die niet Nederlands beschikbaar was. Intussen weten we dat vanaf volgend tv os dit wel het geval is. Kan ik dan nu een compatibele Apple tv hier kopen of moet ik nog steeds naar Duitsland?

Bijdrager
    McPim

Wat heeft ‘naar Duitsland’ ermee te maken? Vóór de introductie van de ATV4 was er wat onduidelijkheid of er verschillende remotes geleverd werden per land, maar dat bleek niet zo te zijn. Alle ATV4’s hebben dezelfde hardware en remote, het is dus alleen een software kwestie per land wanneer Siri ondersteund gaat worden. Het blijft koffiedik kijken maar grote kans dat het Siri in het najaar ook op je NL ATV4 gaat werken met een software update.

Bijdrager
    Danny Veugelen

Ok bedankt. Dat moest ik weten. Ik had toch ergens gelezen dat in België en Nederland een remote geleverd werd zo der Siri knop maar als dit niet klopt dan is het voor morgen. We hebben nu een Apple tv 2 nog dus perfect moment om die naar de slaapkamer te verhuizen en beneden een nieuwe te zetten

Bijdrager
    McPim

(y)

Bijdrager
    App69

Het blijft koffiedik kijken maar grote kans dat het Siri in het najaar ook op je NL ATV4 gaat werken met een software update.

Volgens de laatse geruchten zal dit mogelijk zijn.
    Heb TV 4 van dag één en nog geen second spijt van. Snel en handig. Heb wel een remote-bescherming erbij gekocht. Better be safe then sorry.

Bijdrager
    McPim

Goed gezien App69! (dit is de geruchten link die wel werkt trouwens)

Inactief
    Anoniem

Je tafel kan overigens ook wel een “bescherming” gebruiken zo te zien…8-)

Bijdrager
    App69

Vind er geen case voor. ?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.