14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    ndunsbergen

Siri

Hallo,

Ik heb zoals bijna iedereen IOS 6 gedownload en goed geïnstalleerd maar ik heb geen idee hoe ik siri moet gebruiken.

Als ik de home button in gedrukt houd krijg ik nog steeds spraakbesturing [IMG]http://i47.tinypic.com/j7d9aw.jpg[/IMG]

Het is een iPod 4e generatie

Alvast bedankt,
    Nick

Bijdrager
    verwijderd-profiel

*Siri is available on iPhone 4S, iPhone 5, iPad (3rd generation), and iPod touch (5th generation) and requires Internet access. Cellular data charges may apply.

[size=1]Bron.[/size]

Niet voor de iPod Touch 4th Gen. dus.

Bijdrager
    ndunsbergen

Heb ik dat serieus verkeerd gelezen?!!! Nouja in iedergeval bedankt.

Bijdrager
    MBPuser

Stembediening is geen Siri.. Stembediening is voor shizzle als b.v. “bel Jeroen” e.d..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Klopt, maar als je de homebutton ingedrukt houdt zou je bij Siri moeten komen als zijn apparaat het ondersteunt. (In dit geval dus niet. :lol:)

iOS 6 loopt hier prachtig op mijn 3GS. Onvoorstelbaar snel!:eek:

Bijdrager
    MBPuser

Ik zie weinig verschil op m’n iPad:neutral:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Je ziet het misschien niet op het eerste gezicht. Ga maar eens wat dingen proberen. (Safari, Photo Stream, hele Settings menu. Ook de interfaces zien er anders uit.)

Bijdrager
    PDAHazzard

Wat is de reden om de iPad1 niet meer te ondersteunen, en wel een iPhone 3Gs? Iemand?

Moderator
    unSOUND

Verkoop van nieuwe iPads.

Bijdrager
    PDAHazzard

dan zou dat ook op moeten gaan voor de 3Gs en de 4.

Moderator
    unSOUND

Een mogelijke verklaring: iPhones verkopen zichzelf en zodoende hebben die eigenaars geen duw in de “goede richting” nodig. Andere reden zou kunnen zijn dat Apple meer moeite heeft met het repareren van oude iPads dan met iPhones ( minder onderdelen op voorraad e.d. ), en die dus liever ziet verdwijnen.

Bijdrager
    csteelooper

@PDAHazzard: nou, in ieder geval voor de 3GS… Ik zie niet heel veel redenen om de 3GS te upgraden naar iOS6. Zijn er eigenlijk nádelen aan die upgrade, behalve dan het ‘verlies’ van YouTube als ingebouwde App en het verlies van de mogelijkheid op een Jailbreak? Ik bedoel dus: zijn er features op specifiek de 3GS die wél in iOS5 en níet in iOS6 werken?

Overigens heb ik op mijn iPad (3rd Generation) wel een opvallend verschil gezien: ik heb een Vodafone Prepaid SIM er in, en had tot voor de upgrade naar iOS6 nooit de beschikking over Personal HotSpot. Die hele optie was nergens te bekennen, ook niet onder het submenu Mobile Data. Nu, na de upgrade naar iOS6, is deze optie er wél, en ze werkt ook. Ik ben dus in ieder geval voor mijn iPad wel blij. Ook op mijn 4S loopt het als een zonnetje, dus dat komt allemaal wel in orde. Maar voor mijn 3GS twijfel ik dus nog enigszins. Iemand enig idee over bovenstaande vraag? Gaarne alleen beantwoorden als je echt in het bezit bent van een 3GS met iOS6 er op…

Bijdrager
    100percentme

Ik ben niet in het bezit van een 3gs maar wel weet ik dat Apple niet zomaar features verwijdert. De kaarten app is compleet herschreven een mist wel een aantal features. Maar als je niet niet aak gebruikt is het geen probleem

Bijdrager
    100percentme

Ik ben niet in het bezit van een 3gs maar wel weet ik dat Apple niet zomaar features verwijdert. De kaarten app is compleet herschreven een mist wel een aantal features. Maar als je niet niet aak gebruikt is het geen probleem

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.