6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

[Opgelost] Sinds vandaag kan ik in Firefox niet meer rechtsklikken

Sinds vandaag kan ik niet meer rechtsklikken,  dus bijvoorbeeld op een link om deze in een ander tabblad te openen.  Waar kan dit aan liggen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Bijdrager
    sedikit

Ik heb een keer of twee problemen gehad met Firefox (in 10 jaar) die ik niet op kon lossen. Ik heb toen afdoende baat gehad met de optie  “opfrissen”. Al je add-ons en bookmarks blijven intact. Alleen moet je in de voorkeuren weer de instellingen goed zetten. Zoals lettergroottte, startpagina e..d.. Je kunt het via deze link doen; clicken op het blauwe vierkant “Firefox opfrissen”:

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

Advies: maak eerst even screenshots van je Voorkeuren. Scheelt je tijd!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door sedikit.
    Bijdrager
    bonestaak

Na opfrissen werkt het weer.  Bedankt

Bijdrager
    penseel

Let op je raakt ook instellingen kwijt.

Bijdrager
    sedikit

@penseel, wel goed lezen! Zie je zomaar een hele “lap” tekst over het hoofd 😊. Er staat o.a. “Alleen moet je in de voorkeuren weer de instellingen goed zetten. Zoals lettergrootte, startpagina e..d.”

en onderaan, daarmee verband houdend, zelfs nog “Advies: maak eerst even screenshots van je Voorkeuren. Scheelt je tijd!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door sedikit.
    Bijdrager
    penseel

Dat was een extra waarschuwing dat kan nooit genoeg zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.