3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    MrBelloNLD

sinds mojave upgr externe wd disk onbruikbaar (werkt wel op ElCap en Sierra)

sinds overstap/upgrade naar Mojave werkt  m’n 2Tb WD mobile disks niet meer.

zelfde disk werkte prima onder ElCap en nu ook nog steeds op andere iMac met Sierra

USB3 kabel vervangen, maar Mojave knikkert m eruit (alsof de stekker losgetrokken wordt)

DiskUtil/schijfhulpprog blijft beachballen, externe disk heeft slechts 1 pending bad block (Smart Utility)

Heeft Apple weer nieuwe energie zuinige maatregelen getroffen, waardoor de disk mogelijk minder prik krijgt??

nieuwe 2Tb (verbatimmetje) werkt wel goed, dus het probleem is omzeild, maar gwoon benieuwd of meerdere mensen soortgelijke trammelantjes zijn tegengekomen

Bijdrager
    Beech

Bij mij geen problemen.

Bijdrager
    JJmac

Die vraag wilde ik ook stellen, tijd geleden al een SSD schijf laten installeren en de harde schijf als USB willen gebruiken, dat ging een tijdje prima, nu met Mojave lijkt hij niet zichtbaar op het bureaublad, in schijfhulpprogramma is het grijs zichtbaar, ik zie met rechtermuisknop, moet ik het dan converteren???

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.