11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bdq

Sinds kort lukt updaten niet meer.

Zie plaatje, ik heb sinds kort dat ik niet meer kan updaten.

Bijdrager
    tarun

Probeer eens om de update handmatig bij Apple te downloaden.

Bijdrager
    Paul26

Ik maak exact hetzelfde mee. Bij meerdere updates krijg ik telkens deze melding. Ik heb ook geprobeerd om updates handmatig te downloaden via de apple website, dan ontstaat er een probleem bij het uitpakken van het bestand (ongeldig controlegetal/checksum invalid). Ik zal dit topic dus met grote interesse volgen omdat ik nu toch ook wel heel graag een oplossing wil zien.

Bijdrager
    Gogol

Ziggo abonnement en nieuw modem?

Bijdrager
    Paul26

Nee.. UPC 50 mbit

Bijdrager
    bdq

Ik heb hetzelfde als Paul UPC 50 mbps

Bijdrager
    Gogol

Werken jullie draadloos? Probeer dan nog eens met draadje.

Bijdrager
    Gogol

Of indien mogelijk downloaden via andere provider

Bijdrager
    Paul26

Na precies 1,5 uur met Apple aan te telefoon te hebben gezeten hebben ook zij het probleem bij het modem of de ISP gelegd. Downloaden via een portable device op een ander netwerk, dan kopiëren naar de Mac waarop je wil installeren en proberen of het werkt. Ik ga het snel proberen!

Bijdrager
    bdq

Laat me snel meer weten:)

Bijdrager
    Tijmen Kielen

Vandaag heeft dit probleem mij uren tijd gekost.

Mijn goedje nieuwe MBP 17″ wilde geen Illustrator en Acrobat installeren.
    Uiteindelijk, in overleg met AppleCare, heb ik Lion opnieuw proberen te installeren.

Dit ging fout omdat de DMG’s die vanaf de Apple Server binnenkwamen beschadigd waren.
    In heb thuis een 60 Mbit lijn van UPC. Modem –> Airport Extreme –> UPT kabel –> MBP
    (WAN LAN PAN weet ik veel…)

Na een uur met Apple aan de telefoon te hebben gezeten én een compleet gewiste HD te hebben, ben ik het bij een vriend gaan proberen. En daar lukte het wel! (nou ja, wifi viel weg maar verder geen enkele foutmelding)

Het lijkt er dus op dat het ligt aan UPC of de instellingen van de router icm de Airport Extreme…

Met Software Update ondervind ik ook problemen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.