7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonnotie

Sinds kort internet snelheid problemen HELP!!

Beste gebruikers,

Sinds kort (3 a 4 dagen) loopt mijn internet upload zo traag als natte poep. Hij gaat niet sneller dan 3 kbps. Niet echt prettig als je wat wil uploaden naar een ftp of een bestand wil sturen via iChat.
    Ik maak gebruik van macosx 10.3.8. Ik heb ook trouwens al mijn provider gebeld (compuserve) maar daar was niets aan de hand. Mijn privileges zijn ook allemaal hersteld. Weet iemand een oplossing?

Bijdrager
    svan

Geen leuke huisgenoten die ineens de bandbreedte opslokken? Heb ik nog weleens last van..meer gebruikers op een kabel willen nog wel een voor een flink drop in de snelheid zorgen..

Bijdrager
    Jonnotie

Nope is niet t probleem. Ik spreek hier over 3kbps per seconden terwijl ik r 70 kan hebben. Ik zit alleen op t netwerk

Bijdrager
    addyboy

heb je een airport, of ethernet verbinding?

Bijdrager
    Sixer

Wat voor ADSL-modem heb je ? Of heb je kabel ?

Heb je een Thomson SpeedTouch 510, kijk dan ’s op http://10.0.0.138 welke snelheid je ziet onder de Service Info. Staat hij daar bij Bandwidth (Down) op de snelheid die je verwacht? Zo niet, ligt ’t al snel aan je ADSL-splitter (probeer ‘ns zonder?) of zelfs aan je telefoonlijn.

Denk er ook aan dat wanneer je je upstream laat vollopen (bijvoorbeeld door een upload van een file of een p2p-programma dat sharet), dat dan je downstream ook trager wordt.

Bijdrager
    Jonnotie

Verholpen:)

Bijdrager
    Obi

hmm

maak ons nou allemaal wat wijzer en vertel even
    wat je gedaan hebt om het op te lossen.

Thx

Obi

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.