10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

sinds 3.0 nieuwe manier van iPhone ‘starte’ …pincode simlo

Kleinigheidje; als ik vroegah mijn iPhone aanzette was eerst wat ik moest doen mijn code intikken van de Simkaart en dan kon ik bellen. Valt mij nu op dat ik eerst de iPhone ‘met de vinger moet sliden’/ onderaan. Ja hoe noem je dat eigenlijk, nah je weet wat ik bedoel. Als scherm op screensaver staat de bekende vingerveeg naar rechts…:-)

Daarna pas nu de code Simkaart intikken dus; die stap zit er nu tussen.

Is dat bij jullie ook sinds de nieuwe 3.0 release?

Geblokkeerd
    Breuf

Zit er op zo’n iPhone nu ook een cursusje Nederlands?

Bijdrager
    prullenbak
    ”Breuf”

Zit er op zo’n iPhone nu ook een cursusje Nederlands?

Het is de laatste tijd wel bar, he? Mensen gebruiken geen leestekens, geen hoofdletters, rare zinsbouw (zoals in dit geval)…

ik kan de topicstartah wel vertellen hoe het komt maar waarschijnlijk als ik net als de meeste hier tegenwoordig ga tiepen dan snaap je dat tog nie het is namenlijk zo dat het bij mij ouwe iphone aaltijd al zo was dat je eerst slide to unlock zoals dat eigenlijk heet moes gebruiken en daarnaa pas je pinkode in moes vulen dus ik snap je probleem nie so goe

Bijdrager
    Betinker

Is hier niet het geval. Ik kan direct de pincode invoeren

Bijdrager
    Ewout

Jeg har ikke peiling hvor du snakker om….. :P

Ewout

Bijdrager
    Speedooo

Ik heb geen idee wat er staat maar AMEN!:P

Ik heb me telefoon nooit uit, dus ik heb geen idee of het ooit anders is geweest :wink:

Bijdrager
    Ratz

Maak je niet zo druk. Ik schreef vroegah. Duizendmaal excuses:cry: Verder viel het best mee.

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Ratz”

…Verder viel het best mee.

Dat vind jij. Maar dat komt waarschijnlijk omdat je zelf niet doorhebt wat er allemaal aan schort.

Bijdrager
    Ratz

Zo’n uitspraak kan je toch niet doen Breuf. Maar aan de andere kant zet je er ook het woord waarschijnlijk bij. Dus waarschijnlijk heb ik zelf niet door wat er allemaal aan schort. Ik heb best door wat er wel of niet schort.

Ik voel een :sotp: aankomen. Right, ik stop ermee. Ondanks dit ongezellige draadje een fijne dag toegewenst.

Bijdrager
    prullenbak

Kleinigheidje: als ik vroegER mijn iPhone aan zette was het eerste wat ik moest doen mijn code VAN DE SIMKAART intikken en dan kon ik bellen. NU VALT MIJ OP dat ik eerst ONDERAAN OP de iPhone ‘met de vinger moet sliden’,. Hoe noem je dat eigenlijk? NOU JA, je weet wat ik bedoel. ZOALS JE HEM OOK UNLOCKT ALS HET SCHERM OP SCREENSAVER STAAT.

ER IS DUS EEN STAP TUSSEN GEKOMEN, OMDAT JE DAARNA PAS JE PINCODE IN KAN TYPEN

(dat is wat de TS probeerde te typen..alles in hoofdletters is gewijzigd. Best veel he?)

Om mijn antwoord in fatsoenlijk Nederlands te geven:
    Ik zie je probleem niet, bij mij is het precies hoe het altijd was: unlocken en daarna pas de pincode intypen. Het is nooit andersom geweest.

Groeten!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.