6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Blieper

Sinds 10.11.1 update, saven in bepaalde gevallen niet mogelijk!

Goedendag,

Sinds vrijdag merk ik dat ik niet meer kan saven in bv DiskCatalogMaker. Vandaag merk ik dat ik via Adobe Acrobat ook niet meer kan saven naar een ‘Word’ file. Dit is sinds de update van 10.11.1.

De melding is telkens dat een andere programma gebruik maakt van het bestand en dat ik daarom niet kan saven. Heb het idee dat El Capitan verbied om een bestand opnieuw te saven. Nog nooit eerder gehad.:roll:

Ik weet dat Adobe nog niet klaar is voor 10.11, maar omdat het bij DiskCatalogMaker ook is, ligt het euvel denk ik aan MacOSX 10.11.1

Gz, Blieper

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Blieper.

Bijdrager
    snipper

OK, beetje late reactie maar toch. Er zitten wel eens bugjes in DiskCatalogMaker maar ze worden altijd snel gefixt, zeker als je ze meldt. Intussen kun je de vorige versie altijd gebruiken, desnoods downloaden op de site.

Bijdrager
    SunKeeper

Ondertussen is OS X ook twee versies verder. Mogelijke oplossing?

Bijdrager
    snipper

Geen twee versies, je bedoelt sub-versies? Ik gebruik zelf DCM al meer dan 13 jaar, al sinds Mac OS vervangen werd door OS X.

Er is geen programma wat zo vaak wordt ge-update (maar dat kun je automatisch in de achtergrond laten doen) dus dit is ongetwijfeld allang opgelost.

Ik heb zelf dit probleem nooit meegemaakt maar ik ben dan ook pas later naar El Capitan overgestapt.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 5 maanden geleden door  snipper. Reden: aanvulling

Bijdrager
    Blieper

Oh, ja, ik heb het toen bij hun doorgegeven en het werd idd de dag erop al in een update opgelost. Maar kreeg die dag geloof ik wel drie updates haha

Bijdrager
    SunKeeper

Geen twee versies, je bedoelt sub-versies?

Klopt, ik bedoelde twee builds om precies te zijn.
    Uiteindelijk zijn dat ook versies, ligt eraan hoe je het noemen wilt.:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.