4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    cooltennis

Sims4 op HDD installeren macbook

Hallo,

Ik kon niet helemaal uitsluiten welk onderwerp deze vraag past, hopelijk zit ik goed.

Ben momenteel bezig op macbook pro me sims4 installeren, wil graag op HDD installeren.
    Bij installeren zocht ik waar hij moet opslaan. Kan daar geen HDD vinden. Zie afbeelding.

Weet iemand iets?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik zie daar toch echt het icoon van een drive staan en daarachter de benaming (kind). Of heb ik het mis?

En is dit inderdaad het scherm wat je ziet als je wil gaan installeren? Of hebb  je dit zelf opgezocht?

Bijdrager
    cooltennis

Het is opgelost.

Door deze stappen te volgen:

In Origin > Installs & Saves > Game Library Location click on Change Folder
    In the left side click on Computer then double click on the ‘/’ that appears next to a picture of your hard drive in the right side. You should see four folders in the right now – Applications, Library, System, Users.
    In the field at the bottom, where it says Directory, type in /Volumes/[the name of your external] then hit Enter. For example, my external is called Backup and shows Backup when plugged in in Finder, so the file path is /Volumes/Backup.
    The window will disappear and reappear again but you may not see your external. That’s ok, quit Origin then reopen it. You should get a Gatekeeper message popping up asking for Origin to have permission to access files on a removable volume. Just click Ok.
    Now repeat steps 1 to 3 and you should see the contents of your external in the window.

Bijdrager
    Hansi2124

Okay 👍

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.