29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:

Bijdrager
    MacDunes

Sims 2 zonder cd spelen?!

Ik vraag me af of je spellen ook zonder cd kunt spelen? Want ik heb laatst Sims 2 gekocht en daarbij de uitbreiding van Sims 2 pets. Maar ik speel het spel graag en heb ook nog een broertje die het ook wilt spelen. Maar is er een mogelijkheid om het spel zonder cd te kunnen spelen.

Als die er is kan iemand die dan vertellen.:roll:

Bijdrager
    aerosoul

je kan ook die cd rippen naar je HD.. en ‘m daarvanaf draaien..

Bijdrager
    MacDunes

Sorry dat ik het vraag misschien is het wel heel makkelijk maar, hoe doe ik dit. :sealed:

Bijdrager
    formulefan

schijfhulpprogamma (in de map hulpprogramma’s) -> cd selectern -> archief -> nieuw -> schijfkopie van the sims 2.

veel succes.

Bijdrager
    Spongebob

dit heb ik alvast eens geprobeerd en dat lukt niet hoor. Je MOET vooralsnog fysiek de dvd-schijf in de dvd-schuif steken.

Wat ik wel heb gemerkt, is dat je de dvd er wel onmiddellijk wel weer kunt uitnemen met de EJECTknop (rechtsbovenaan het toetsenbord) eenmaal het programma is opgestart (of zelfs nog aan het opstarten is). Je kan dan de dvd opnieuw gebruiken om TheSims2 op te starten op een andere computer. Maar het blijft inderdaad klooien.

Vroeger had ik zo een sims2patchje, maar sinds die Pets-editie wil die niet meer werken.

Bijdrager
    MacDunes

Ik heb precies gedaan zoals je hebt beschreven. Maar toch blijft hij vragen insert CD van Sims 2 pets.
    Oh erg jammer, maar dan maar gewoon de cd gebruiken.:x :lol:

Bijdrager
    Thoomas

Download deze crack, en installeer het, dan kan je het spel zonder CD/DVD draaien.

Bijdrager
    Electr0n
    ”MacDunes”

Ik vraag me af of je spellen ook zonder cd kunt spelen? Want ik heb laatst Sims 2 gekocht en daarbij de uitbreiding van Sims 2 pets. Maar ik speel het spel graag en heb ook nog een broertje die het ook wilt spelen. Maar is er een mogelijkheid om het spel zonder cd te kunnen spelen.

Als die er is kan iemand die dan vertellen.:roll:

Probeer een NO-DVD/NO-CD crack te vinden!
    op http://www.gamecopyworld.com kan je cracks vinden. Alleen is dit voor PC. Maar je kan het bekijken en beetje info vandaan halen om te kijken hoe het in elkaar zit!

En een NO-CD crack is niet illigaal…

=======
    EDIT
    =======

Zie link van Thoomas!

Bijdrager
    MacDunes

Bedankt Thoomas het werkt! Ik wist al dat je de cracks kon vinden voor op een pc op http://www.gamecopyworld.com maar waar kan je ze voor apple vandaan halen? Thoomas kan je de site hier misschien neerzetten? Ik ben al reuze blij dat dit werkt.:lol:

Anoniem

Als ik pets install draat hij niet meer helpdesk niet beschikbaar.
    wie weet hier een oplossing voor.
    1.83 GHz intel Core Duo
    1 gb sdram

vraag 2 werkt sims niet op g4 dual 450 ?

Bijdrager
    The Duke

:sotp:

:evil:

Bijdrager
    Spongebob

sinds ik leopard draai, lukt deze patch “Sims2.Pets.1.6.NoDVD&NoCPU” (van Thomas) niet meer. Ik krijg steeds het dialoogvenster “Het programma The Sims 2 Pets NoDVD & NoCPU is onverwacht gestopt”. Ik krijg dan de keuze tussen NEGEER -RAPPORT-START OPNIEUW. Dit lijkt niet meer te lukken.

Heeft er intussen iemand al een nieuwe leopard-patch weten te bemachtigen of is er een andere work-around? Alvast bedankt!

Bijdrager
    jurgen2211

heey mensen ik heb een vraag ik zoek een program om mijn pc spel te kunnen spelen zonder cd als iemand dat weet mag hij mij iets laten weten
    bedankt op voorhand
    :D

Bijdrager
    Yannes
    ”jurgen2211″

heey mensen ik heb een vraag ik zoek een program om mijn pc spel te kunnen spelen zonder cd als iemand dat weet mag hij mij iets laten weten
    bedankt op voorhand
    :D

Typ “naam game + crack + mac” en druk op zoeken.

Bijdrager
    Yannes
    ”Spongebob”

sinds ik leopard draai, lukt deze patch “Sims2.Pets.1.6.NoDVD&NoCPU” (van Thomas) niet meer. Ik krijg steeds het dialoogvenster “Het programma The Sims 2 Pets NoDVD & NoCPU is onverwacht gestopt”. Ik krijg dan de keuze tussen NEGEER -RAPPORT-START OPNIEUW. Dit lijkt niet meer te lukken.

Heeft er intussen iemand al een nieuwe leopard-patch weten te bemachtigen of is er een andere work-around? Alvast bedankt!

Deze crack is van The Blade. Hij maakt alleen cracks voor Tiger. Soms ook voor Leopard maar bijna nooit.

Bijdrager
    xxMyself.

Eeej..!

Ik heb de sims 2 op reis, maar als ik die crack download van Thoomas, & ik
    wil hem openen, komt er in beeld:

============================================================

Kan het volgende bestand niet openen:
    >>bestand<<
    >>nogeenheelverhaal<<

Wat wilt u doen?
    Het juiste programma op internet zoeken
    Een programma in een lijst met ge├»nstalleerde programma’s selecteren

============================================================

Weet iemand wat ik moet doen? Ik kan dus wel downloaden maar als ik op
    openen klik komt dat dus in beeld.

Bijdrager
    Yannes

De crack van Thoomas is voor The Sims [size=18:0477437d29]Pets[/size:0477437d29]

Download hier The Sims 2 op reis (bon voyage):

http://www.filefactory.com/file/a8dea8/n/The_Sims_2_Bon_Voyage_k_Intel_app_zip

Bijdrager
    karindew

heeft iemand ook een werkende crack voor the sims 2 seasons?

ik heb er ooit eens 1 gevonden maar die kalde er de hele tijd uit.

bedankt alvast

Bijdrager
    Knufje

Hey mensen,

Ik ben nieuw hier en blond :P
    dus ik heb ni echt veel verstand van dit alles
    ik kom hier omdat ik ten einde raad ben
    ik kocht vorig jaar sims2, ik heb daar de 59 euro voor betaald, mijn pc crasht en we kopen een nieuwe, kwil dat spel weer installeren, nu blijft cd2 hangen en krijg ik die niet meer aan de praat, wat ik ook probeer
    iemand raadde me aan de sims2 te downloaden en met power iso dat spel te doen werken
    alleen al wat ik doe werkt ni, hij blijft achter de cd vragen

mensen die het geduld hebben mij dit stap voor stap uit te leggen waardeer ik
    hopelijk lukt het mij dan
    even deze info nog is windows vista

hopelijk tot snel want kids willen weer spelen en lukt ni :x

greets Knufje

Bijdrager
    iDarwin

Er zijn verschillende manieren om te cracken.
    Met een programmatje of handmatig.
    Of erover heen patchen zodat die de CD niet meer om vraagt.

Maar je zegt pc: is dat windows of mac?

Ik denk ik kan je misschien daarmee wel mee helpen, maar niet zo over het forum want dat vinden de moddies niet goed.

Het moet dan denk ik via een prive berichtje.

Darwin

Bijdrager
    simontytgat

@ thoomas :heb je ook een crack voor sims 2 op reis?

Bijdrager
    iDarwin

Mag dit wel, Yannes? Moest dit niet via PM?

Bijdrager
    Yannes

Aangezien iemand zegt dat cracks niet illegaal zijn mag ik het volgens mij wel posten.

Bijdrager
    sim2

Hoi allemaal,
    Ik heb de sims 2 geïnstalleerd en het ging helemaal goed, totdat ik het wou spelen..
    Hij zegt haal de cd eruit plaats hem opnieuw en herhaal applicatie -.-‘ (20x achter elkaar)
    Omdat hij de cd niet kan vinden ofzo.. maar nu wil ik dus de no cd crack van de sims 2, maar ik kan hem echt nergens vinden..
    Heeft iemand de exacte link oid?
    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan en me wil helpen !!
    Alvast bedankt =D

Bijdrager
    timmiex

ik had sims 2 geinstalleerd, dat deed het perfect!!!

maar nu wou mijn zusje sims 2 pets en toen ging ik die ff downloaden. dus ik installeren, alles lijkt te werken. maar opeens deed de crack het niet meer, ik heb me dood zitten zoeken naar een nieuwe crack voor sims 2 pets mac. kan er gewoon maar 1 vinden, maar die doet het niet. dus weten jullie misschien waar ik een andere crack voor de sims 2 pets mac kan vinden?

alvast bedankt,
    Tim.

Bijdrager
    Yaris

Nee, dat weten we niet.

Huisregels

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks

Bijdrager
    Rickje

Hmm, we weten het wel! Maar we zeggen het niet :sarcastic:

Bijdrager
    timmiex

jammer xD. dacht ik wel.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.