8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hidduh

Heeft de MacBook Air toetsenbordverlichting?

Ik ben van plan om binnenkort een MacBook Air (late 2010) of een MacBook Pro aan te schaffen.. Heeft de Air ook toetsenverlichting of is dit alleen bij de MacBook Pro?

(Geen idee of ik hier goed zit, verplaats aub als het in de verkeerde categorie gepost is)

Bijdrager
    Pieterr

Nee, heeft ie niet.

Bijdrager
    Hidduh

Oke, bedankt.

Bijdrager
    Vinhelper

Ook al stond dat wel op de Apple site toen de MacBook Air pas gelanceerd was.

Maar nee, Apple heeft er geen ruimte meer voor gevonden, en hem 2 mm dikker maken was toch echt uit den boze bij beste Mr. Jonathan Ive.:sarcastic:

Bijdrager
    iep

De enige (huidige) Macs die het hebben zijn inderdaad de MacBook Pro’s (13″, 15″ en 17″). Wel jammer want het was wel iets wat de vorige Air modellen juist wel hadden. Of het nou ook echt een gemis is is weer vers 2 want dat is voor iedereen weer anders. Bij de keuze Air of Pro zou ik toch eerder naar de rest van de specificaties gaan kijken en wat ik er uiteindelijk mee wil doen.

Bijdrager
    Edwin

Van een afstandje vond ik de toetsenbordverlichting altijd een prachtig gezicht maar zette het meestal direct uit of op de laagste stand. Nu ik de MacBook Air gebruik mis ik het eigenlijk niet. Wat ik wel continu ervaar is het heerlijke platte toetsenbord en het ‘matte’ scherm tov de MacBook Pro.

Bijdrager
    Oppie

Ik mis het toch wel een klein beetje; werk toch nog wel eens in het schemer/half duister, en dan was het echt wel heel fijn.

Moderator
    Strifer

Ik vind toetsenbord verlichting waanzinnig geweldig. Ik ben er inmiddels ook zo aan gewend..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.