8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Kleintje

Simpele Scanner gezocht

Ik zoek eigenlijk een ouderwetse documentscanner. Dus gewoon een stapeltje papier er boven in en zwart/wit scannen maar. Op kantoor staat een oude Canon (ongebruikt, doodzonde) maar geen Mac Drivers voor te krijgen.

Welke fabrikant maakt nog zo iets. En geschikt voor OSX uiteraard :apple:

Inactief
    Anoniem

Op http://www.tweedehandsmac.nl/ kan je eventueel kijken.
    Daar bieden mensen hele oude scanners aan.
    Staat meestal ook een beschrijving bij of er een OSX driver wordt bij geleverd.

Je kan overigens ook een nieuwe scanner kopen en hem instellen op zwart/wit, toch?

Bijdrager
    Kleintje

Hij mag ook nieuw zijn maar het moet een documentenscanner zijn. Want een gewone heb ik al maar is het weer zo’n all-in one ding. Kan ik allen maar per bladzijde scannen. Anders kom je in de combies terecht maar dan zitten we al weer op kantoor nivo.

Bijdrager
    archivaris

Ook hele simpele (Zeer geavanceerd dus) documentscanners kosten veelstehands op eBay nog minimaal €150.
    Een goede betaalbare is de Fujitsu Scansnap welke op eBay Duitsland te koop is voor ca. €350

Bijdrager
    Kleintje

Heeee, ik ben verplaatst. Nou ja.

Ik heb dus een Canon DR-2080C maar er zijn geen drivers voor OSX. Iemand een idee?

Bijdrager
    Kleintje

Probleem heeft zichzelf opgelost naaaa de aankoop van een nieuwe iMac :D

Bijdrager
    Brims

Epson… goeie ondersteuning en fijne software!

Bijdrager
    pelpinda

Ik ben nog op zoek. Er wordt door Lytstomke geroepen, Epson, maar welk type??? Heeft iemand concrete informatie over documentscanners??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.