27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:

Bijdrager
    KarelWillem

SImpele, maar mooie, online jaar-kalender?

Ik kan best goed ‘Googlen’.
    Maar ik verdwaal een beetje tussen alle online reservering systemen en kalenders met veel te veel mogelijkheden.

Zoiets is wat ik nodig heb, maar dan wél mooi:

Een jaarkalender, waarop eenvoudig aangegeven kan worden welke data al bezet zijn.
    En dat bruikbaar in een website. Niet meer en niet minder.

Waar vind ik zoiets?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Screenshot bij iCal waarbij rondjes zichtbaar zijn in de jaarkalender?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Geblokkeerd
    SusanUSA

Wordt blijkbaar toch niet gelezen

Bijdrager
    KarelWillem

Extra info:

A: Agenda van Apple is geen handige optie, omdat de klant dit zelf moet kunnen invullen.
    B: Had ik al verteld dat het (bij voorkeur) gratis moet zijn?

Bijdrager
    Shmoo

Verdomme ik heb vorige week of een week eerder zo’n systeem op Dribbble voorbij zien komen toen dacht ik nog, vet interessant. Nu weet ik de naam niet meer.

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    KarelWillem

Heb ik ook al aan gedacht. Maar voor zover ik kan zien, kun je geen jaarweergave gebruiken(?)

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    KarelWillem

Ik had de link net klaar staan. Klopt. Dat werkt.

Maar dan is het jaaroverzicht ook niets anders dan dat… er is geen afspraak op te zien.

Dan moet je dus echt overal op gaan zitten klikken, om te zien of het vrij is of niet.

Although this doesn’t display event data – which is a pity – note that each date is a clickable link.

Bijdrager
    koen

Tja, dan weet ik het niet. Misschien dan toch maar die $29 lappen voor de link van Jeroen hierboven? Da’s natuurlijk geen geld voor de tijd die jij nu kwijt bent met zoeken.

Bijdrager
    SvS

Vind ik ook, wat koen zegt.

Bijdrager
    KarelWillem

Tuurlijk wel. We komen er echt wel hoor. Geduld…

Moderator
    Night

Niet geheel onbelangrijk: Welk systeem gebruik je voor de aanmaak van je website? Bv. WordPress of iWeb?

Bijdrager
    Shmoo

Wat denk je zelf lol

Paint waarschijnlijk.

Bijdrager
    KarelWillem

In denk niet dat dat geheel terzake doend is hier.

Elke beetje aardige kalender kan natuurlijk embed worden in elk willekeurig systeem.

Bijdrager
    koen

Tuurlijk is het terzake doend. Als je bijvoorbeeld geen WP gebruikt, hoeven we geen WP plug ins aan te raden.

Bijdrager
    KarelWillem

Muggen en olifanten.:)

Oké, geen WordPress.

Gewoon een voor een simpele klant begrijpbare simpele kalender waar hij een tik kan geven op de dagen die bezet zijn.

SusanUSA op 14 maart 2017

Alles wordt gelezen. En volgens mij werd er ook antwoord op gegeven.

Maar als je reacties gaat verwijderen, maak je het verhaal niet duidelijker.

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien moet het voorlopig maar blijven wat het is (http://www.dateblocker.com)
    Het werkt, is niet heel mooi; maar misschien zijn de kleuren nog wat aan te passen.

Bijdrager
    SvS
    SusanUSA op 14 maart 2017

Ik had het wèl gelezen, als geïnteresseerde vanuit de zijlijn, maar het leek mij niet interessant en niet echt wat KW zoekt. Niet persoonlijk bedoeld. Wel goed dat men bijdrage levert aan het leveren van suggesties. Waarom zou je je reactie dan verwijderen?

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige link verwijderd door moderator

Bijdrager
    SvS

Taalpurist. Hij bedoelde ook ‘reageren op je suggestie’ ipv ‘antwoorden’, en ja wat voor KW niet interessant is, kan voor een stille meelezer juist wel interessant zijn. Ik heb er toen iig wel op geklikt. Een beetje kinderachtige gedachte is dit.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Bijdrager
    GoeieDag

Vroegoud met je 22 jaar.

Bijdrager
    SvS

@susanusa Tja, op mijn bijdragen (en die van anderen) wordt ook niet even altijd gereageerd. Huil ik? Nee. Wel eraan gewend. Natuurlijk is het leuker om overal een dank/reactie voor te krijgen, maar helaas ligt de werkelijkheid anders.

In real life als men suggestie geeft, 1 op 1, dan wordt een dank-je-wel daarentegen wèl gewaardeerd.

PS website in kwestie is: http://www.zoho.eu

Geblokkeerd
    SusanUSA

Bijdrager
    Kelly

Heb je al eens gekeken naar simpelekalender.nl en is nog gratis ook.
    Aan mijn gratis account heb ik in ieder geval genoeg. Verder is de kalender overzichtelijk en makkelijk te bedienen door middel van klikken en of slepen van kalenderpunten. Wat de naam al zegt simpele kalender;)

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.