5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    dennis

Simpel vraagje…

Ik ben nog niet echt een die hard in website maken maar wil graag even iets weten. Op de index heb ik een plaatje en een table.
    Ik wil als ik op het plaatje druk dat index2 in het table komt.
    Wat is de code die ik bij het plaatje moet zetten??

Dennis

Moderator
    Adriaan Mol

Je kan geen HTML pagina’s in een tabel stoppen, daarvoor kun je wel iframes gebruiken, daarmee kan je een pagina in een pagina laden.

Adriaan

Bijdrager
    dennis

Toch niet zo simpel als ik dacht dus :?
    Ik heb Dreamweaver MX, hoe zet je zoiets in elkaar??

Dennis

Moderator
    Lucas Raggers

Die iFrames, zitten die ook in GoLive 6? Zo ende niet, hoe kom ik daar dan aan?

Bijdrager
    meneer de koekepeer

in je pagina gewoon
    [code:1:5f39c38563]
    <iframe src="jouwpagina" width="90%" height="140" valign="center" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe>
    [/code:1:5f39c38563]

Dit soort dingen zijn natuurlijk uitvoerig besproken op verschillende websites, misschien is het daarom handig om ipv dit soort dingen hier te vragen een google search te doen naar iFrame tutorial of dreamweaver iframe of in het geval van lucasraggers; golive 6 iframe.

Over het algemeen staat alles wat je met die WYSIWYG editors uitvoerig beschreven in de handleiding van het programma, anders staat het op voldoende internetsites beschreven.

Het zelf eerst even googelen is een kleine moeite en scheelt jou ook een hoop tijd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, zo niet; vraag maar raak:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.