3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    thomdebom

simpel te bedienen fotoprinter

Hallo,

Ik moet voor iemand van mijn werk een fotoprinter kopen. Nu zijn er een aantal eisen:
    – hij moet vooral SIMPEL te bedienen zijn
    – hij moet foto’s printen
    – de inkt-partonen moeten niet té duur zijn (zoals je soms hebt bij hele goedkope printers)
    – het moet geen vaag merk zijn, maar gewoon een goed merk
    – prijs is niet heel erg van belang. Hoeft geen pro-printer te zijn, kan gewoon een simpele printer zijn

Weet iemand iets, of heeft iemand ervaring met zo’n printer? Alvast bedankt!

Bijdrager
    tarun

Canon of Epson. Neem geen merkpatronen maar koop bijvoorbeeld bij Arca.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik ben best tevreden over m’n nieuwe Canon Pixma iP5200R, maar ik neem aan dat de wat lagere modellen in dezelfde serie (4200 bijvoorbeeld) er niet echt voor onder zullen doen. Hij drukt mooi af, heeft aparte inkttanks voor de verschillende kleuren, en ik kreeg hem zonder al te veel vloeken aan de praat;) (Dat laatste lag waarschijnlijk aan dat het een netwerkprinter is en ik hem eerst via de ernaast staande Windows-PC via USB moesten configureren. Zodra dat eenmaal gedaan was, was het alleen nog een kwestie van op de Mac de install-CD draaien en ik kon printen. Puur via USB zou de installatie makkelijk gaan, denk ik.)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.