10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    wesley

Simpel programma om websites te maken…

wie wet er een goed programma om een websites te maken
    gewoon simpel

[mod:8dc275058b=”iRuben”]Titel aangepast, “programma” geeft niet duidelijk de vraag weer. ;-)[/mod:8dc275058b]

Bijdrager
    WebJ

Kun je de titel nog onduidelijker maken??

Er zijn diverse programma’s. Misschien is BBEdit Lite iets voor je, zoek anders even op http://www.versiontracker.com naar BBEdit of met http://www.google.nl. Zelf prefereer ik Dreamweaver, dit niet omdat het voor je gedaan wordt maar omdat het niet vaak overbodige codes maakt en je websites vaak in meerdere browsers werken.

Bijdrager
    HSL

[mod:f694fcbbfa=”HS-L”]lijk me duidelijk ;)[/mod:f694fcbbfa]

Bijdrager
    Paul_B

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt en wat je wil, maar een eenvoudig programma om een website te maken vind ik Kuebsite.
    Het kan misschien niet genoeg voor de echte ‘webjocks’. Maar als je op eenvoudige wijze jezelf op het web wil presenteren en het je om de inhoud gaat die weliswaar op verzorgde wijze gepresenteerd wordt, maar niet teveel toeters en bellen kent, is dit je programma.
    Mijn zoon van 9 heeft er zijn website meegemaakt, met starthulp van mij, maar is er inmiddels zelf ‘op los’. Kijk hier.

(aanpassing: fout in link naar Kuebsite)

Bijdrager
    markj

In Netscape zit behalve Navigator en Mail en Messenger “Composer”. Kun je heel simpel webpagina’s mee maken.

Bijdrager
    Elstar
    ”markj”

In Netscape zit behalve Navigator en Mail en Messenger “Composer”. Kun je heel simpel webpagina’s mee maken.

Alleen tot versie 4.7, dacht ik.

Bijdrager
    Ruben
    ”HS-L”

[mod:e11a908625=”HS-L”]lijk me duidelijk ;)[/mod:e11a908625]

Wat lijkt je duidelijk? De titel?:-P

Bijdrager
    HSL
    ”iRuben”
    ”HS-L”

[mod:f8f630b832=”HS-L”]lijk me duidelijk ;)[/mod:f8f630b832]

Wat lijkt je duidelijk? De titel?:-P

nope,.. dat hij verplaatst wordt van algemeen naar webontwikkeling! (wilde de titel ook aanpassen,.. maar ben een beetje vergeetachtig soms..)

Moderator
    Adriaan Mol

off-topic: Kunnen jullie dit onderwerp on-topic houden? We hebben immers een eigen forum om over dit soort dingen te discusseren;)

on-topic: Er is al een paar keer eerder naar gevraagd, zie voor meer informatie deze link.

Bijdrager
    markj
    ”Elstar”
    ”markj”

Alleen tot versie 4.7, dacht ik.

Nee hoor, in Netscape 7.01 zit het in elk geval nog.:mrgreen:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.