-
Q:dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 14:58
Simpel html foto album?
Hey,
Dit hoort misschien ook wel thuis in ‘Overige software’ maar er zitten vast wel een paar ervarene hier.
Ik wil na de vakantie mijn foto’s het liefst op een website zetten of branden op een CD.Ik wou eerst gewoon elke foto pagina zelf maken maar dat is nog wel een rot klusje als er veel foto’s komen. En met php is dat niet te doen op een CD. Is er ook een programma voor de Mac die simpel een foto album maakt?
En als het even kan ook zelf de html aan kan passen voor een standaard pagina?
Bedankt alvast,
[size=10:2fb9c1c35f]Google heb ik niks gevonden, ook met de zoekfunctie kwam ik niet ver[/size:2fb9c1c35f]dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 15:00heb geen .mac account…. of kan het op een andere manier?
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 15:04photoshop niet tot mijn beschikking, ben kijken waar ik acdsee kan downloaden, (gratis?)…
mmm, toen ik zocht op acdsee bij macupdate, niks gevonden. Wel imageReel, dat ben ik even aan ’t testen./*/ edit: trial versie is het…
Galerie is precies wat je zoekt. Werkt mega simpel en goed samen met iPhoto.
De pagina’s kan je naar eigen inzicht aanpassen en op de site vind je veel templates.http://www.myriad-online.com/en/products/galerie.htm
en ook nog eens freeware!
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 15:12Ok, dan
Galerie ziet er wel veel belovend uit. Ben aan ’t downloaden.
//edit: galerie ziet er goed uitsimpel, alleen nog even een leuk thema zoeken.
//edit: Super programma
simpel en snel.
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 16:37dat heb ik niet… en dat wil ik niet eens.
deze is ook wel leuk
Instant Gallery– bevat een reeks thema’s
– je kan de afbeeldingen op allerlei manieren aanpassen
– makkelijk up te loadenmaar niet gratis
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.