18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    BasiX

Simlockvrije iPhone 3G nu bij Intertoys

Ik kreeg net de nieuwsbrief van Intertoys binnen. Zie en aanschouw:

http://www.intertoys.nl/epages/intertoys.storefront/EN/Product/555500

Inactief
    Anoniem

en dan nog voor 5 euro op zoek naar een abonnement met 150 belminuten EN SMS-jes en gratis, onbeperkt internet…. SUCCES….

Bijdrager
    Vai Martino Vai

het is inderdaad speelgoed…

Bijdrager
    shadowspy
    ”Vai

het is inderdaad speelgoed…

Zou het beestje dan geen afwijkende naam en prijs moeten hebben?
    Ik vind het wel verdacht ja…

Bijdrager
    carpebios

[sarcasme]Sinterklaascadeau voor de armen onder ons.

Bijdrager
    mac osx rules

Zal heus geen fake zijn, maar lees eens wat ze eronder hebben staan:

Waar je ook heen gaat, je e-mail contacten, agenda en Safari-bladwijzers zijn altijd up-to-date. Als je op je iPhone of je iPod touch een nieuwe contactpersoon toevoegt of je agenda bijwerkt, wordt die wijziging binnen een paar seconden naar me.com doorgestuurd
    Vervolgens worden de gegevens op je Mac en pc gesynchroniseerd.
    De informatie is altijd hetzelfde, of je nu op kantoor bent, thuis of onderweg.

Stel je koopt een iphone, dan zit daar toch geen mobile.me bij? Typisch zo’n naaistreek van Intertoys.

Geblokkeerd
    Anoniem

De intertoys doelgroep zal ook wel regelmatig op kantoor zitten.

Bijdrager
    jabesse

Stel, je koopt daar een iPhone, omdat ze adverteren dat MobileMe erbij zit. Kan je dan eisen dat ze MobileMe er alsnog bij doen?

Bijdrager
    Erik Joling

… en een mac en een pc, want die noemen ze ook…

Bijdrager
    sypie

Niet duur. Voor €600 een .Me abonnement, een Mac, een PC en een uitgebreide iPod.

Bijdrager
    Caszz

vanaf 6 jaar staat er ook bij, (je kan niet vroeg genoeg beginnen dus…)

Inactief
    Anoniem

Geen “Dock” nodig… Jammer als ik die erbij zou krijgen zou ik hem bestellen… :P

Bijdrager
    univers11

bij de IKEA (was opzoek naa hackspullen :roll: ) staat een kinderkamer (4-6 jaar) met een iMac:) dus beginnen met apple is nooit te vroeg:D

en in BE is hij goedkoper, maar dan krijg je er geen mobile me, mac en pc bij:P

Bijdrager
    LEXY

Het is toch eigenlijk van de zotte hè?! Meer dan 380 euries duurder dan de iPod Touch, alleen voor het telefoon gedeelte!!!

:x

Bijdrager
    iDunno

Even serieus… is dit nou een grapje of niet? Intertoys!? Die prijs klopt (volgens mij) ook voor geen meter; afgeprijsd van €999,-

Misschien een domme opmerking: de enige verkooppunten waren toch de T-mobile winkels en Premium Resellers?

Ik ben nu een beetje in de war:?

Bijdrager
    Rail

En met push technologie… staat hier niet ergens een nieuwsbericht dat dat er nu net niet in zit?

Bijdrager
    queenfan

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn of….

1) de iPhone zal simlock verkocht worden na 11 oktober zoals meerdere mensen gemeld hebben of,
    2) het is geimporteerd uit België

Zelf hoop ik het eerste maar denk de tweede

Moderator
    Pete.Z

Als het waar is,heeft een inkoper van Intertoys gewoon ergens een partijtje simlock vrije iPhones te pakken gekregen,en trekken ze nu een gigantische hoop gratis publiciteit voor heel weinig geld.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.