17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Simlock vrije iPhone verkrijgbaar in Nederland

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van iPhone Service Point dat zij de iPhone 3G simlock vrij kunnen leveren. Nog wel beetje prijzig!
    Kliiiiik!

Bijdrager
    victor93

dat zou wel mooi zijn als je geen abonnement wil en toch een wat geld overhebt.

Bijdrager
    Mr Macintosh
    Bijdrager
    muuz2
    Bijdrager
    Josebo.

Dan is-ie dus niet simlock vrij, als je aan een abonnement van KPN vast zit.

Bijdrager
    LEXY

Halléluja, daar koop je een MacBook voor…!!! Als we nou niet meedoen aan die gekte, zakken de prijzen vanzelf. Pas als de prijzen zo’n 100 euries meer zijn dan de iPod Touch, koop ik er één.
    AFZETTERS!!!

Bijdrager
    dr.cody

Ach… 799,- voor een 16GB?

Ik kan ze al persoonlijk regelen officieel simlockvrij voor €720,-.

Dus die 799,- is inderdaad aan de prijzige kant.

Bijdrager
    robindonne

Heb er van de week 2 gekocht in de nl bij een winkel.

weliswaar met simlock maar heb daar een x sim bijgekregen. een vernuftig dun plakje wat je samen met , in mijn geval, een vodafone sim kaart prikt in de iphone.

Het toestel kostte mij € 390 ex BTW voor 8 gb 3g incl Bon.

Wanneer er geinterresseerde zijn mail je maar even

Bijdrager
    Falc

Dat is dus 464,10 inclusief BTW. Voor 61 Euro extra heb je hem simlockvrij uit Belgie?

Bijdrager
    Welles
    ”josebo9″

Nu haal je twee dingen door elkaar. Een telefoon kan heel goed simlock-vrij zijn ook al sluit je een abo af…

Bijdrager
    robindonne
    ”Falc”

Dat is dus 464,10 inclusief BTW. Voor 61 Euro extra heb je hem simlockvrij uit Belgie?

61 euro meer iets ophalen in belgie wat hier dus ook verkrijgbaar is
    Met brandstofkosten meegerekend ben je dus ca 100 euro duurder uit.

Als je stapjes van 60 tot 100 euro niet veel vindt moet je ok niet zeuren om 2 van die stapjes meer te betalen en hem gewoon legaal aan te schaffen bij bijv intertoys.

Bijdrager
    dr.cody

Die x sims zijn echt ruk. Heb al 5 iPhones open moeten slopen om die simkaart er weer uit te kunnen krijgen. Nee, doet u mij maar een simlock vrije. Nooit gehannes, niks!

Bijdrager
    robindonne

Ik heb geen binding met het bedrijf maar die x sim is zo dun als een stukje plastic folie.
    Ik heb hem in eerste instantie een paar keer gewisseld, en heb geen problemen ondervonden.

De updates voert ie allemaal gewoon uit en je verkloot niets in je iphone( hardware matig)

De x sim wordt steeds dunner gemaakt. Misschien dat je daarom problemen met die xsim heb gehad?

Bijdrager
    Falc
    ”robindonne”
    ”Falc”

Als je stapjes van 60 tot 100 euro niet veel vindt moet je ok niet zeuren om 2 van die stapjes meer te betalen en hem gewoon legaal aan te schaffen bij bijv intertoys.

Aja, punt van de brandstofkosten heb je inderdaad wel. Ik heb echter een OV en kan er dus veel goedkoper heen.

Ging mij eigenlijk meer om het fout dat hij simlockvrij is en dus later makkelijker te verkopen. Lijkt mij ook dat hij dan meer waardevast is.

Moderator
    Pete.Z
    ”robindonne”
    ”Falc”

Maar dan is hij wel sim-lock vrij.
    En geen X-sim of zo.

Bijdrager
    reboot

ik zou zeggen koop dan je iphone hier in belgie:p altijd simlock vrij en 525-, voor 8gb 625-, voor 16 gb:)

Bijdrager
    Josebo.
    ”Welles”
    ”josebo9″

Nu haal je twee dingen door elkaar. Een telefoon kan heel goed simlock-vrij zijn ook al sluit je een abo af…

Oja, sorry, natuurlijk! Dat was ik even vergeten. Met de nadruk op KAN.. het hoeft niet zo te zijn.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.