8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietervanos

Simlock actief bij inschakelen iPhone

Iedere keer wanneer ik mijn telefoon inschakel moet ik naast het invoeren van mijn wachtwoord ook mijn simlock-code invoeren. De telefoon geeft na het invoeren van het normale wachtwoord aan ‘simlock actief’ je hebt dan de keuze uit ‘ok’ of ‘ontgrendel’.
    Wanneer je ‘ok’ kiest kun je vanzelfsprekend niet bellen etc. wanneer je ‘ontgrendel’ kiest moet je het door T-Mobile verstrekte simlock code invoeren…keer op keer.
    Staat er een vreemde functie ingeschakeld wat hier de oorzaak van is of wat gaat er mis?

Bijdrager
    jabesse

Settings -> Phone -> SIM PIN -> SIM PIN naar ‘OFF’ schuiven, PIN invoeren, klaar.

Bijdrager
    Pietervanos

Super ‘ja_besse’ dat was inderdaad de oorzaak. Veel dank:)

Bijdrager
    Yada

Of je verandert gewoon je pin naar een nummer dat je beter kunt onthouden, dat is nog veiliger ook…

Bijdrager
    smoothly

Bestaan er nog mensen die hun telefoon wel eens uitzetten dan? :x Dat gebeurt toch alleen als de batterij op is en hij noodgedwongen uitvalt? Zo vaak hoef je je pin toch niet in te voeren? :roll:

Bijdrager
    Bor
    ”smoothly”

Bestaan er nog mensen die hun telefoon wel eens uitzetten dan? :x Dat gebeurt toch alleen als de batterij op is en hij noodgedwongen uitvalt? Zo vaak hoef je je pin toch niet in te voeren? :roll:

Ik alleen als ik hem in flight mode zet bij een ziekenhuisbezoek o.i.d…

Bijdrager
    Pietervanos

Nee ‘smoothly’ nergens op de wereld bestaan deze mensen nog, ze zijn sinds 2e Paasdag 2001 uitgestorven

Bijdrager
    smoothly

Ja precies! Dat dacht ik ook! :wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.