6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nelis Infra

Simkaart contactgegevens

Heb de community zoekfunctie gebruikt hiervoor en verbaas me eigenlijk dat er nog geen vraag over is gesteld… Of ik zoek niet goed natuurlijk;)

Anyway, vandaag de iPhone binnengekregen, en nu vraag ik me af waar al mijn contactgegevens zijn. Ik las op iPhoneclub.nl over programma’s installeren e.d. maar er moet toch gewoon een importfunctie o.i.d. zijn?

Vast wel een iPhone gebruiker die ’t antwoord paraat heeft, thanks alvast!

Bijdrager
    RobinH

bedoel je het importeren van Simcontacten?

Dat staat op de iPhone bij
    instellingen –> Mail, Contacten, Agenda –> (en dan onder het kopje ‘Contacten’) importeer simcontacten:wink:

Bijdrager
    Nelis Infra
    ”robiinhorst”

bedoel je het importeren van Simcontacten?

Dat staat op de iPhone bij
    instellingen –> Mail, Contacten, Agenda –> (en dan onder het kopje ‘Contacten’) importeer simcontacten:wink:

Ik schaam mij diep…. excuses dat ik niet even verder heb gekeken dan mijn domme neus lang is. Uiteraard even naar de instellingen moeten kijken:)

Thanks anyway!

Bijdrager
    nlwinssen

Ik wil graag mijn contacten naar sim-kaart copieren. Iemand enig idee hoe dat moet?

Bijdrager
    RobinH
    ”Nelis

Ik schaam mij diep…. excuses dat ik niet even verder heb gekeken dan mijn domme neus lang is. Uiteraard even naar de instellingen moeten kijken:)

Thanks anyway!

Dat geeft niks!
    Ik heb zelf ook wel eens van die dingen die je moet weten.:wink: terwijl het eigenlijk zo simpel is…..

Bijdrager
    steve1
    ”nlwinssen”

Ik wil graag mijn contacten naar sim-kaart copieren. Iemand enig idee hoe dat moet?

Wat de bedoeling hiervan is begrijp ik niet goed, of is het om de gegevens op een andere gsm te zetten?
    Als je dit laatste wil doen zet dan al je contacten in adresboek, als ze er al niet instaan en via isync ze over zetten op de andere gsm. Een verbindingskabel of blue-toot is wel vereist dan.

Als je je iPhone via iTunes synchroniseert staan al je contacten ook in Adresboek. Als je simkaart ooit stuk gaat kan je de gegevens altijd van het adresboek terug zetten.

Op een simkaart kunnen niet al de gegevens weggeschreven worden zoals notities, adressen enz. Het telefoonboek van de gsm kan dit wel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.