8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Aardbeihoofd

SimCity 4 registreren, maar hoe?

Ik heb zaterdag de Deluxe Edition van SimCity4 gekocht, zéér leuk spelletje… Nu wil ik dit registreren bij simcity.com (voor de extra’s) maar daar vraagt men mij naar een serienummer dat ergens op het doosje moet staan. Ik heb het doosje + de handleiding + de DVD al langs alle kanten bekeken, maar ik kan nergens iets vinden dat in de buurt komt van een serienummer. (De barcode werkte uiteraard niet)

Ik vraag nu ook niet om een serienummer te posten, maar heeft er iemand dit probleem misschien ook? Bij pc games vond ik steeds een serienummer geprint op de de handleiding, of binnen in het doosje. Begin ik nu echt scheel te kijken van al die prachtige gebouwen?

Bijdrager
    Mefait

Bij mij staat hij bij de twee losse delen op de achterkant van het boekje. Hoe dat bij de Deluxe zit geen idee.

Bijdrager
    Hobbes

Ik heb de gewone editie, en daar plakte het achteraan links-boven op het CD doosje.

Bijdrager
    Aardbeihoofd
    ”Mefait”

Bij mij staat hij bij de twee losse delen op de achterkant van het boekje. Hoe dat bij de Deluxe zit geen idee.

Op de achterkant van de handleiding staan de ‘snelle toetsencombinaties’ en achteraan in het boekje is er plaats voor notities op enkele maagdelijk witte ‘notes’ bladzijden.

Nu is het geen ramp hoor, meer een kleine ergernis omdat je 54 euro hebt betaald, je wil dan al eens iets registreren.. en dan lukt het niet.

Bijdrager
    boerke

Even terug naar de winkel?
    Laat deze mensen het netjes oplossen.

Bijdrager
    juulonline

In de map simcity4 zit een registeronline button. Hierbij heb je geen serienummer nodig. Heb t net zelf gedaan.

Bijdrager
    De Henk

heb ik ook. stop proberen want bij deze deluxe edition hebben ze gewoon geen serienummer geleverd
    dus waarschijnlijk vinden ze dat we al genoeg extra’s hebben ?

Bijdrager
    juulonline

“You can also register PC titles when prompted during installation or by choosing Electronic Registration from the game specific icons in the Start menu.
    When you have completed filling out the form, the site will send a code or a hint to the registered email address, and the game will be registered with Electronic Arts.”

van:
    http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=7722&p_created=1115657432

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.