6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jamesbluewebsites

Simcity 2013 op 21.5 inch 2.9 ghz imac late 2013

Beste community,
    Ik heb een kersverse beelschone supersnelle nieuwe imac aangeschaft,
    En ik vroeg me af of deze simcity zou kunnen runnen op redelijke settings (geen ultra, maar dat het er een beetje mooi uitziet)
    met een redelijk fps op fullscreen.
    Op de website van ea staan alleen de minimale requirements helaas, dus vraag ik het hier!
    Ik hoor graag van jullie over op welke macs jullie simcity spelen en hoe dat runt op jullie settings
    Dank!

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    jamesbluewebsites

Oei dat klinkt niet goed! Bedankt voor de reactie, had hem al bijna gekocht.
    Denk dat ik dan maar wacht tot ze een patch of grote update releasen die dat fixt!

Bijdrager
    Tcahuzak

Hmmm raar? Heb het “net” gekocht en gedownload! Zag er vet uit op de video… Voordat ik MMORPG spellen speelde, speelde ik altijd single player games o.a. De Sims, (Beyond) The Dark Castle (Return), Simcity, Leisure Suit Larry, King’s Quest, Space Quest en Police quest (Yep laatste 4 games waren voor de Mac die draaide op Mac OS 9 en PowerMac G3-4-5 etc…

Ik heb de Simcity™ Plus Edition gekocht voor €24,99 en het draait hemels / perfect op mijn Apple computer van 6 jaar oud (op het moment van schrijven).

Mijn systeem specificaties, het betreft een Mac Pro (early 2008):
    Model: MacPro3,1
    Processor: 2 x Quad-Core Intel Xeon, 3.2 GHz (8-core)
    Memory: 16 GB DDR2, 800 Mhz FB-DIMM (ECC)
    Graphics: EVGA NVIDIA GeForce GTX 680 PCIe, 2048 MB (Mac Edition)
    CUDA Driver Version: 6.0.37
    GPU Driver Version: 8.25.9 (331.01.01f02)
    Serial ATA Device 01: Samsung SSD 840 PRO Series, 512,11 GB (Trim enabled) aangesloten op de Sonnet Tempo SSD Pro voor technische specificaties klik hier
    Serial ATA Device 02: TOSHIBA DT01ACA100, 1 TB
    Parallel ATA Device: HL-DT-ST BD-RE WH14NS40 (Blu-ray burner van MCE Technologies)
    USB Device: Apple Keyboard
    USB Device: USB-PS/2 Optical Mouse
    USB Device: Turtle Beach P11 Headset
    FireWire Device: built-in_hub, Up to 800 Mb/sec

Ik ben zelfs nu even gestopt met het spelen van The Elder Scrolls. Online hahaha (uitgekomen begin april 2014). Whouw ik wist niet dat Simcity zo leuk was… Zo realistisch!

Bijdrager
    Tcahuzak

Hmmm wat mij opvalt… Althans uit verschillende posts… Niet dat ik twijfel of negatief denk over bepaalde Apple apparatuur…

Dat iMacs het soms laten afweten wat betreft gamen:(

Zie ook deze post.

Ik denk (geen ervaringen mee en/of ik ken niemand die er 1 heeft) dat zelfs de nieuwere generatie Mac Pro’s het 1000x beter doen dan mijn “simpele” Mac Pro:roll:

Bijdrager
    Facundo

Ik kan je SimCity 4 erg aanraden, want die werkt heel aardig en er is een enorm grote community (o.a. community.simtropolis.com) die talloze gebouwen, e.d. beschikbaar hebben die het spel nog eens enorm veel leuker en veelzijdiger maken. Als je alleen al ziet wat er aan amsterdamse grachtenpanden e.d. in staan! Ook zijn ze bezig de NAM ook voor de mac geschikt te maken, nu SC4 heruitgebracht is en dat maakt dat je nòg veel grotere, veelzijdiger en beter functionerende steden/regio’s kunt maken. Versie 2013 is ècht slecht, zéér beperkt en nog buggy ook! Het is geen toeval dat SC4 Deluxe/Rush Hour weer is heruitgebracht.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.