15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Brims

SimCity

Ik kan dat spel uren lang spelen tot dat ik een bug tegenkom.
    Mijn spel vraagt om een “stadion” die ik niet heb.

Bijdrager
    Webbiker

Heb je het nu over Sim City 4…?

Zo ja, heb je dat in Nederland gekocht en waar dan. Op dit moment kan ik het alleen vinden bij Aspyr zelf en amerikaanse webwinkels, maar die vragen gelijk plusminus 16 dollar verzendkosten… :(

groeten, Sybke.

Bijdrager
    Pasav

Ja is in nederland te verkrijgen, heb hem namelijk zelf gekocht … iedere Mac Dealer kan hem nu bestellen ….

zoek me alleen de pokke naar die big bucks city:)

Bijdrager
    wilfred

Kan iemand wat de meerwaarde is van Sim City 3/4 boven good ol’ Sim City 2000. Is er behalve de graphics nog iets veranderd wat het spel gewoon leuker maakt (i.p.v. alleen mooier)

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Pasav
    ”wilfred”

Kan iemand wat de meerwaarde is van Sim City 3/4 boven good ol’ Sim City 2000. Is er behalve de graphics nog iets veranderd wat het spel gewoon leuker maakt (i.p.v. alleen mooier)

Groeten, Wilfred

Somige dingen zijn wat echter, zoals afval verwerking … en in simcity kan je je inwoners volgen .. is best grappig ..

Bijdrager
    KeKo

het is realistischer geworden. In een nieuwe stad moet je eerst boerderijen bouwen en staat er niet meteen een computerfabriek in je stad….
    dat soort dingen

Bijdrager
    maceddy

Wat ik heb gelezen is dat je je personen uit ‘The Sims’ in je stad kan laten wonen…
    Das wel weer leuk natuurlijk:)

Bijdrager
    Brims

In Parijs hadden ze SimCity 4 op een G5 draaien.
    Dan wil ik SimCity 4 ook wel hebben.

Ik wacht eerst maar even op een nieuwe mac alvorens ik weer een simcity aanschaf. Nu moet ik eerst maar even Cecar 3 grijs draaien.

Bijdrager
    Leendert Struik

Bij mij draait simcity 4 op een dual 1,42 Ghz G4 met 1,5 GB RAM en een 64 mb video kaart, voor geen meter. Het is zo ongelofelijk traag, ik heb de update ook geĂ¯nstalleerd, maar dat helpt ook niet, iemand een idee hoe of dat dat kan komen?

Bijdrager
    Jesper

Misschien staat ie niet op play? :D

Bijdrager
    Leendert Struik

Ja grappenmaker. Nee dat is het niet, ik snap er echt niets van, maar vind het wel heel erg jammer. Zo’n gaaf spel en je kunt het niet spelen.

Bijdrager
    dennis

Ik heb maar een G3 500 Mhz met 256 MB geheugen en 8MB video kaartje, maar bij mij draait Sim City 4 net niet lekker. Als ik jouw systeem zie dan zou ik zeggen dat het echt super moet draaien.. Misschien moet je de schermresolutie en andere details op laag zetten?

Greetz Dennis

Bijdrager
    WebJ
    ”kokothebird”

het is realistischer geworden. In een nieuwe stad moet je eerst boerderijen bouwen en staat er niet meteen een computerfabriek in je stad….
    dat soort dingen

Ik bouw nooit boerderijen, gelijk normale industrie. Ik heb weleens na een 10 minuten spelen een wijk gehad met high-tech industrie, duurste winkels heel veel villa’s. Daarna nooit meer gelukt……

Moderator
    Strifer

Leendert, staat de snelheid van het spel niet op de laagste stad? Dan gaat het traag…maar hoe bedoel je traag? Traag in de zin van de computer of het spel verloop. Het lijkt me toch dat het op dat systeem gewoon uitstekend kan draaien. Probeer anders eens de kwaliteit van de graphics wat te verlagen, dat helpt altijd.

Bijdrager
    MacAttack

misschien ook wel handig van al je applicaties te sluiten voor je simcity start. Ik vind Simcity4 echt heel cool, maar heb de vorige nooit gehad dus weet niet wat de meerwaarde is. Maar als ik de manual zo lees heb je nu meer controle over het spel.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.