11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Sim only voor IPhone 4

Mijn abonnement voor mijn Iphone 4 is afgelopen , kan nu dus overstappen maar kan je voor de een Apple IPhone ook een sim only abonnement afsluiten .
    Je hebt natuurlijk een kleine simkaart nodig zijn die er wel voor Sim only?

Zit er nog veel verschil in data snelheden van de sim only abonnementen ,zo ja wie heeft de hoogste snelheid

Thx

Bijdrager
    fozzy

Volgens mij kan je hier prima vergelijken, al weet ik niet hoe actueel de lijst nog is?

http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/sim-only-iphone/

Bijdrager
    ramrod

Inderdaad , bedankt .

Bijdrager
    ramrod

Goeie aanbieding maar internet snelheid is erg laag.

Zat zelf aan Sizz te denken via Vodafoon netwerk7,2 Mb internet (2x sneller dan Tele 2) eerste 7 maanden 50% korting dan 3 maande volle bedrag .

Bijdrager
    INCTRL

Bij Tele2 krijg je 3,6mbit snelheid bij 1 gig data variant.

Ik heb al 2 jaar het snelste pakket van Tmobile destijds: “Web n Walk Plus” met 3,6 mbit…ik heb in praktijk nog nooit sneller dan 1 mbps gehaald en ik kon daarmee vlekkeloos browsen en inetten. Die snelheden zijn allemaal ook “tot” snelheden…snelheden die gemiddeld NOOIT gehaald worden.

Het is dezelfde misleiding als voor gewone internet abonnementen. Bijvoorbeeld: 30 Mbit theorie en in praktijk mag je dan blij zijn als je gemiddeld 3 mBit naar binnen trekt.

Kort samengevat: til niet zo zwaar aan die theoretische snelheden van providers.

Ps. bij Tele2 hoef je trouwens ook geen aansluitkosten te betalen.

Bijdrager
    eensim

Inderdaad, 1MB/s is voor de meeste toepassingen echt wel genoeg, nog buiten beschouwing gelaten dat je die ‘theoretische snelheden’ van 14.4MB/s niet eens gaat halen.
    De meeste providers leveren inmiddels nano sims, dus wordt de keuze meer: welk netwerk wil je en wat zijn je specifieke wensen. Simyo zit op het KPN netwerk en ontloopt Tele2 (op T-Mobile netwerk) qua prijs niet veel. Als je precies wilt weten wat je bij elke provider kwijt bent kun je ook sim only abonnementen vergelijken bij eensim.nl. Succes met je keuze!

Bijdrager
    ramrod

Ik heb gekozen voor Sizz op het vodafoon net werk ,eerste 6 maanden €11 , 150 min ,SMS gratis en 250 MB per maand , is voor mij voldoende .

Benieuwd hoe de dekking en G3 is bij Vodafoon .

Bijdrager
    INCTRL

Heb jij je iPhone 4 na 2 jaar antenne ellende nog steeds niet weggegooid meisje?

Raar zeg. En maar janken over problemen en toch stugweg jarenlang gebruiken.

Bijdrager
    ramrod

Hahaha ,zat je toch niet lekker he , lompe boer

Bijdrager
    INCTRL

Dat is weer een conclusie die jij zelf trekt met je aangetaste puberhersens. Je kan ook niet anders omdat je weer eens met je doorgesnoven neus op de feiten gedrukt wordt van je eigen tegendraadse achterlijkheid.

Ik geniet er alleen maar van en je ligt al weken wakker om mij.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.