9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    JanSwitchMac

Sim-Only Internet

Ik heb een simlockvrije iPhone en kan binnenkort een nieuwe abbo nemen. Bellen en sms’en kan dmv sim-only stukken goedkoper, internet hierbij is echter net zo duurt of soms duurder in verhouding. Zoals bij t-mobile waar het Plus internet abbo 14,95 (!) kost. Zijn er nergens combinaties incl internet die voordelig zijn?

Bedankt, Jan

Bijdrager
    Azibi
    Bijdrager
    JanSwitchMac

Woah! Ideaal, kon het echt niet vinden. Bedankt!

Bijdrager
    macboy

Ik denk zelf dat je gemiddeld rond de 15 euro zit!

Elke maand kan je opzeggen!

Bijdrager
    makasa

BEN is niet echt snel tov T mobile of Vodafone.

Bijdrager
    Mr. Nathan

Ben is toch op het netwerk van T-Mobile?

Bijdrager
    Yosemite

Ben heeft een maximum snelheid van 128 Kbps downstream en 32 Kbps upstream. Daar heb je dus niet veel aan.

Bijdrager
    JanSwitchMac

Bedankt voor de reacties.

Telfort heeft super-sim-only maar ik hoef geen 500 belminuten en de internetsnelheden zijn lager.

Vodafone lijkt me het fijnst. Goed netwerk en snel internet. Ik vond echter dit: Het abonnement van Vodafone is wel aan de voorwaarde gebonden dat het alleen in combinatie met de iPhone is te gebruiken. Gebeurt dit in een periode van 2 maanden twee keer niet dan houdt Vodafone zich het recht voor je af te sluiten. Maar ik ben niet van plan de simkaart in andere telefoons te gebruiken. Waar ik wel mee zit is tethering, dit wil ik érg graag. Hoe streng Vodafone is op dit gebied is erg vaag. Het mag niet maar het kan wel. Een soort gedoogbeleid? Zou ik prima vinden.

Bijdrager
    HermenDoor

Iemand nu een idee wat het beste sim only internet abonnement is?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.